anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieuczciwy klient a komentarz NEGATYWNY!

mastpmu_pl
#3 Debiutant#

Opiszę swoją historię ku przestrodze innych. Sprzedaję sprzęt m.in do tatuażu. Trafia się klient, dokonuje zakupu pigmentu. Niestety mie ma pojęcia o wykonywaniu tatuaży, i zamiast kupić pigment do tatuowania kupuje czysty pigment do mieszania farb, celem uzyskania pastelowych kolorów, ale nie nadający się na ludzką skórę. Jest sobota, i gość dzwoni mówiąc że wsadzi mnie do więzienia, bo on pigment 240ml kupuje za 70 złotych a ja mu sprzedałam za taką kwotę 30ml, pożniej mówi że jak ja pochodzi z Krakowa, ale aktualnie mieszka pod Pruszkowem i owy Pruszków mnie za....... itd itp. Grzecznie jednak dostaje odpowiedz że może odesłąć towar, a my zwrocimy mu pieniadze.OK, ZGADZA SIĘ. Jedziemy jednak samochodem, a tu po kilku godzinach , dzwoni facet (nieświadomy że w samochodzie jest 5 osób a on mówi na głośniku) że mnie zaje... bo sprzedałam mu przeterminowany tusz, że to podróbka bo jest .... za gęsty i kolor nie osadza się na plecach klienta (wcale jednak nie kupił pigmentu do tatuowania a do mieszania farb) ... i zaczyna się szantaż. Mówi że nie może odesłać towaru bo go używał, i nie dostanie zwrotu pieniędzy, WIĘC SKŁADA PROPOZYCJĘ NIE DO ODRZUCENIA. Mówi słuchaj kur... , masz mi przelać pieniądze na konto, ja nie odsyłam towaru, a jeśli tego nie zrobisz to wystawię ci negatywa i stracisz Smart Allegro. Poza stekiem innych wyzwisk i gróżb, zawodowy złodziej mówi że mnie wykończy. Serio było mi wstyd, facet ubliżał mi przy rodzinie za ... 70 złotych a ja nie mogłam nic zrobić, ale w nadzieji że dobro zwycięża postanowiłąm że nie dam się szantażować. Efekt był taki że Allegro zabrało mi Smarta, sprzedaż spadłą pewnie o 80%, a oszust triumfował, wtedy jednak z pomocą przychodzi wydawałoby się pracownik Allegro, i chce pogodzić 2 strony. I po kolei, pogodzeni z porażką proponujemy złodziejowi że jednak przelejemy mu pieniądze, on się w formularzu Allegro na to zgadza i zobowiązuje usunąć komentarz. Tak więc jak w umowie, przelewamy, mu pieniądze (ten ma więc i towar i gotówkę), allegro ZAMYKA DYSKUSJĘ, MÓWIĄC ŻE KONFLIKT jest rozwiązany, a MY zostajemy oszukani i wykorzystani po raz drugi. KOMENTARZ NEGATYWNY oczywiscie nie został skasowany, średnia ocen nie została podniesiona a my jesteśmy w .... No właśnie...

I nie pytajcie czy byłam na policji, tak byłam. Mam świadków że klient chciał mnie oszukać, kurier DPD był swiadkiem otrzymania pustej koperty, pracownik również, ale prawo jest prawem , policja może go pociągać po komisariatach, ale to ja muszę założyć sprawę ... sprawę o 70zł ;-/ . Oszust ma pełną swiadomość że jest bezkarny, a otrzymując przy tym pełne wsparcie Allegrokolejnym razem może okraść również Ciebie. Dlatego NIGDY , POD ŻADNYM POZOREM nie przelewajcie złodziejom pieniędzy zanim nie usuną komentarzy, w momencie gdy to zrobicie, Allegro zawinie rękawy uznając że odnieśli kolejny sukces doprowadzając do zgody miedzy "klientem" a złym sprzedającym...

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

LEW433
#21 Demiurg#

Przykra sprawa, widać do czego doszedł ten kraj ludzie i Allegro. A może w opisie, katalogu ? było coś nie tak? Policja jednak mogłaby coś z tym zrobić ale co może, co chce, co potrafi. wszystko zeszło na psy.

oznacz moderatorów

ddrgas
#8 Zapaleniec#

allegro to robot bez duszy, wkraczamy w erę sztucznej inteligencji

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@mastpmu_pl Mając takie materiały jak piszesz na niego to warto by mu założyć sprawę o zepsucie wizerunku firmy . Jakby trochę musiał zapłacić to może by go to wyleczyło . 

oznacz moderatorów

mastpmu_pl
#3 Debiutant#

Ma Pan zupełnie rację, ale po wpisaniu google maps adresu owego klienta, doszło do mnie że nie miałby zupełnie z czago zapłacic owej kary ( bo pewnie byłaby to grzywna ). Raczej nie powinnam tego robić i udostepniac tego adresu, ale w przybliżeniu około 100 letni domek wielkości ogródka dzialkowego z prowizoryczną papą na dachu. Tam raczej nie doszłoby do żadnej egzekucji komorniczej nawet w przypadku wygrania sprawy.

oznacz moderatorów

Monika__L
#15 Entuzjasta#

za szybko się poddajesz.

stary dom przypominający szopkę?

moim zdaniem to, że czegoś nie widać, nie znaczy, że tego nie ma....

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

panie miejsce zameldowania a miejsce przebywania to są dwie różne rzeczy dwa za takie groźby karalne to dostanie ze 2 lata co go skutecznie wyleczy

oznacz moderatorów

vonNogay
#16 Inspirator#

Ale jakie ma na niego materiały? Nic mu nie zrobi, chyba, że nagrał rozmowy z groźbami.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

5 swiadkow w aucie to nic?

oznacz moderatorów

Monika__L
#15 Entuzjasta#

nie. Ale nie są bezstronni

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

a co jechał z rodzina czy może z 5 kumplami? bezstronni nie ma czegoś takiego w prawie polskim członek rodziny może odmówić zeznań co najwyżej ale odpowiada za składanie fałszywych normalnie 

oznacz moderatorów

Monika__L
#15 Entuzjasta#

źle trafiłeś....

ale nie uchronimy się niestety. I ja sprzedając zawsze mam tego świadomość.

co do kolejnosci - pieniądz czy usunięcie komentarza - tamten nie usunie dopóki pieniędzy nie zobaczy bo pomyśli, że usunie, a kasy nie będzie i to Ty go wycykasz... Ktoś  musi być mądrzejszy i rozpocząc wywiązywane się z umów, druga strona ponosi to ryzyko sama.

oznacz moderatorów

mastpmu_pl
#3 Debiutant#

Masz rację. Myślalam jednak że Allegro wtrącając się w dyskusję zajmie stanowisko, gdyż portal sam szukał rozwiązania konfliktu. Po wpłacie pieniędzy zniknął i klient i pracownik Allegro ;-/

Napisałam to tylko ku przestrodze innym, niech się ludzie zabezpieczają wcześniej PISEMNĄ GWARANCJĄ Allegro, że w razie czego oni zajmą stanowisko i usuną owy komentarz...

oznacz moderatorów

Monika__L
#15 Entuzjasta#

Allegro nie wkracza w sferę komentarzy tak długo jak nie ma tam obraxliwych słów. I ani być nie dostała gwarancji pismenej od nich, ani by nie ruszyli palcem w tej sprawie.

Bo rozumiem, że owych bluzg w kometarzu nie ma, tylko były słowne. Gdyby je napisał, byłoby łatwiej. Ale... tylko pozornie. Bo Allegro może by usunęło komentarz, a klient miałby prawo napisać nowy! A potem jeszcze go pozmieniać.

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@mastpmu_pl niestety, większość kupujących ma wywalone na jakiekolwiek ustalenia. My przestaliśmy takie propozycje składać. Jak ktoś do nas pisze, że jak pójdziemy mu na rękę to on negatywa usunie odpisujemy: "Prosimy usunąć jak uważa Pan(i) że nie ma racji lub przesadził. Po usunięciu opinii przekażemy sprawę kierownictwu i zobaczymy jaką decyzję podejmie".

Choć to, przy obecnej możliwości zmieniania opinii przez Kupujących też nie daje 100% pewności. Zwykle ostateczną decyzję podejmujemy po telefonie do takiej osoby i próbie wybadania w rozmowie jej charakteru.

oznacz moderatorów

mastpmu_pl
#3 Debiutant#

Też tak myślałam, pracownik zadzwonił celem dogadania się, ale to 10 sekundach rozmowy usłyszał pijacki głos ... "masz wjazd na chatę" ... i się rozłączył ;-/

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@mastpmu_pl jak złożyłeś zawiadomienie na policji nie z tego artykułu to czego ty oczekujesz? załóż mu za groźby karalne to policja z automatu go prze czochra nie tylko po komisariatach, druga rzecz oszustwo art 286 na szkodę firmy, trzecia rzecz pomówienie za negatyw z procesu cywilnego po procesie karnym i wniosek o odszkodowanie a jak przewali karny to w cywilnym wygrasz bo okoliczności sprawy będą w protokołach postępowania sądowego

oznacz moderatorów

mastpmu_pl
#3 Debiutant#

Masz rację, z tej sprawy mozna prawnie sporo wyciągnąć idąc prawnym tokiem problemu, ale tak po ludzku ... sprawa dotyczy ...70 zlotych, chodzenia po komisariatach, i sądach, czy nawet kancelarii adwokackiej. I chociaż dla satysfakcji moralnej byłoby warto, ale z drugiej strony, to pierwszy ale zapewne nie ostatni przypadek... Allegro otacza oszustów parasolem ochronnym, to Ty jesteś winnym, i to klient ma zawsze rację ;-/ Tak wiec jesli chcesz z nimi pracować, to przyjmujesz ich warunki albo zmieniasz pracę ...

oznacz moderatorów

IMPOL_Lipno
#8 Zapaleniec#

Niestety są takie sytuację , obecnie też teraz dostaliśmy negatywa za to, że klienta nie doczytała terminów realizacji zamówienia twierdzi że miałobyć w 10 dni a z aukcji wynika jasno że 24-25 dni, wysłaliśmy wszelkie screeny , próbowaliśmy to wytłumaczyć . Klienta nie przyjmuje do wiadomości, że niestety przeoczyła informacje podczas składania zamówienia, że o terminie dostawy informujemy 1-2 dni przed wyjazdem kierowcy, a mało tego oskarża o to, że jesteśmy niewiarygodni, oszukujemy ba mało tego napisałem, że szef jutro skontaktuje się z nią żeby wyjaśnić wszystko a w odpowiedzi usłyszałem, że ja straszę klientkę i ona się tego nie boi... 

oznacz moderatorów