anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieuregulowany zakup przez sprzedawcę z tej samej branży - co zrobić?

MAMY ROZWIĄZANIE!
medran
#9 Pomysłodawca#

Klient (będący jednocześnie sprzedawcą w tej samej branży) nie zakończył zakupu. Nie uregulował płatności. Skutkiem tego oferta została zamrożona.

Czy spotkaliście się z taką praktyką i jak należy się zachować, jeśli to się powtórzy?

                                                                                                                                       Pozdrawiam 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
mdrogeria
#21 Demiurg#

medran  czasem konkurencja posuwa się do tego typu praktyk . Jeśli masz pewność ,że jest to działanie na szkodę zgloś tu-https://allegro.pl/pomoc/kontakt

oznacz moderatorów
medran
#9 Pomysłodawca#

dziękuję

oznacz moderatorów
markam43
#13 Ambasador#

Po 7 dniach możesz wysłać kupującemu maila z informacją, że nie dotrzymał warunków umowy, czyli nie zapłacił w czasie określonym w regulaminie. Jednocześnie możesz wystąpić o zwrot prowizji i wystawić towar ponownie.

oznacz moderatorów
medran
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję

oznacz moderatorów