Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, sprzedałam podręcznik do nauki języka w idealnym stanie wraz z CD. Osoba przed zakupem zapytała o przesyłkę kurierską, na co odpowiedziałam,że pp też obsługują kurierzy w przeciwieństwie do poleconych. Kupiła, zapłaciłam a ja wysłałam paczkę wraz z podanym jej numerem telefonu.
Po 3 dniach wiadomość z zapytaniem czy nadałam przesyłkę? Tak nadałam i podaje nr nadania, sprawdzam ścieżkę transportu "na śledzeniu" i widzę,że tego dnia przesyłka
Przekazano do doręczenia: 2021-04-14 11:19
Doręczono : 2021-04-14 18.04
Informuję o tym kupującą,że przesyłka odebrana no chyba,że wynikło jakieś nieporozumienie i przesyłka jest na poczcie. W odpowiedzi,że nikt jej nie awizował, przesyłki brak. Napisałam, (cała korespondencję przetrzymuję)że mogę przedłożyć reklamację, tylko niech pani z poczty potwierdzi,że książka została wydana z poczty. Byłby to dowód,że kurier sam wprowadził nieprawdziwe dane.
Mijają 3 dni a tu negatyw-NIE POLECAM, i wszędzie 1 gwiazdka, miałam 100% mam teraz 96,4!!!
Dzwonię do dziewczyny-nie odbiera telefonu. Piszę emaila,że wstyd,że obarcza mnie winą za kuriera. W odpowiedzi napisała,że " to ja się powinna wstydzić, bo ona nie ma pieniędzy i podręcznika zysk odniosłam tylko ja". I dalej Ona " nie chcę się ze mną kontaktować , bo mam: " inteligencję dziecka". Ręcę mi opadły. Przesłałam skan nadania i napisałam,że będę dzwonić jeszcze raz ale to jakiś cyrk... Tę książkę kupiła za 150zł - nakład wyczerpany, książka przygotowuje podobno dobrze do matury. Stąd wnioskuje,że to młoda osoba.
Jak Państwo to widzą? Czy ja jestem dziwna? Czy normalna osoba, jeśli faktycznie nie otrzymuje towaru tak się zachowuje?nie otwiera dyskusji, nie dzwoni?Czy też można wmówić sprzedającemu takie rzeczy i zrugać, przypisać chęć osiągnięcia zysku itp. i ktoś ma zabawę. Czy ja mam jakąś szanse na usunięcie tej oceny, bo czytałam ,że allegro się nie wtrąca, gdy problemy wynikają z opóźnienia z winy przewoźnika. Tylko tutaj ktoś ze mnie robi złodzieja i wystawiając taka niesłuszna ocenę poświadcza nieprawdę. (bo jak można wystawić 1 gwiazdkę skoro przed transakcją i po transakcji mam z tą osobą kontakt. Czy taka złośliwość może mieć miejsce ?Co Państwo radzą?
Trochę to "skomplikowane". Jak w końcu jest? - kupująca odebrała przesyłkę, czy nie?
Niestety nie wiem i nie wiem co mam robić? Dziś zadzwoniłam kolejny raz z rana i telefon jest wyłączony-ten, który podała w allegro. ostatni wpis z naszej korespondencji to:
"Niestety, Pani zyskała na tym 150 zł, a ja straciłam nie mam ani podręcznika ani pieniędzy.Nie mam zamiaru z Panią prowadzić dyskusji, jest to nierozsądne."
Wczoraj w nocy wysłałam jej dowód nadania. Poczekam na odpowiedź. Dla mnie to dziwne,ze ktoś lekką ręką piszę,że nie będzie dalej prowadzić dyskusji i tym samym odpuszcza możliwość odszkodowania z poczty lub z programu POK. To nie jest 10 czy 20zł.
@judea100 Nie dzwoń do niej wiecej bo oskarży cię o nękanie. Tylko oficjalna korespondencja poprzez Allegro lub email.
@judea100 Poczta też nie działa prawidłowo. Brak awiza to dość częste zjawisko lub informacja, że podjęto próbę doręczenia, choć był ktoś w domu. Obecnie w dobie pandemii przesyłek poleconych, które nie są z urzędu nie trzeba podpisywać.
Nie wykluczone, że kupująca przesyłkę odebrała, a teraz próbuje wycyganić pieniądze.
Allegro takich komentarzy zazwyczaj nie usuwa, co uważam za wielki błąd.
Nie mniej jednak próbuj napisać do serwisu udowadniając print screenem ze strony śledzenia przesyłek, że list polecony został odebrany.
Dzieki za pomoc
@judea100 Komentarz możesz zgłosić tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272&subjectId=0047464a-5... ale jeżeli kupująca faktycznie nie otrzymała towaru, ocena raczej nie zostanie usunięta. Zgłoś reklamację na poczcie, niech Ci udowodnią wydanie przesyłki adresatowi, sam status "dostarczono" to za mało. Może paczka się znajdzie, wtedy ponownie poprosisz o usuniecie oceny Allegro i kupującą.
Coraz częściej pojawiają się obecnie podobne sprawy .Po zniesieniu ze względu na pandemię obowiązku podpisywania przesyłek poleconych przez klientów ,dostawcy zostawiają przesyłki w różnych miejscach nie informując o tym odbiorcy lub może być i tak że w ogóle ich nie dostarczą. Składaj reklamację u dostawcy ,niech wyjaśnią gdzie i komu ją zostawili .A co do oceny to trudno będzie ją anulować ,ale możesz pocisnąć allegro przedstawiając im korespondencję gdzie cię obrażała że "masz rozum małego dziecka" ,może to coś pomoże.
Dziękuję za pomoc.