Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
nie moge sie połączyc z dpd allegro, zeby nadac przesyłkę, czy to problem u mnie czy w dpd?
@Sklepananasek, czy Twój problem pojawia się po wyczyszczeniu ciasteczek i zmianie przeglądarki?
tak
@Sklepananasek, a czy widzisz jakiś komunikat podczas tej próby? Czy mogę Cię prosić o załączenie zrzutu ekranu z widokiem na całe okno przeglądarki podczas próby połączenia?
gdy naciskam kontynuuj to ta strona otwiera sie od nowa.
@Sklepananasek, chciałabym Cię jeszcze poprosić o zrzut ekranu z konsoli, a dokładniej z zakładki "Network". Poniżej załączam Ci zrzut, jak ją włączyć oraz jak wygląda. 🙂
Otwórz konsolę w momencie potwierdzania swojego konta. Potrzebuję dwóch zrzutów z konsolą - przed kliknięciem w przycisk "kontynuuj" oraz po tej czynności. Po otrzymaniu tych danych zorientuję się, czy to błąd techniczny po naszej stronie. 🙂
zaczęło teraz działać.