Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam problem ze sprzedażą treści cyfrowych, niezadowolony klient kupił treść,cała transakcja przebiegła pomyślnie podziękował za wszystko i uznałem temat za zakończony. Po 2 dniach okazało się jednak że klient nie poradził sobie ze zmianą adresu email treści chociaż z rozmowy wynikało że to zrobił, zapomniał że zmienił hasło korzystając z starych danych aż do momentu wylogowania. Następnego dnia gdy próbował się zalogować z negatywnym skutkiem uznał iż go oszukałem. Aukcje zgłosił jako "niezgodna z opisem", jako iż była to moja ostatnia aukcja korzystając z życia nie przeglądałem ani allegro ani email, nie zdążyłem z 24 godzinnym czasem na odpowiedz i teraz moje konto widnieje jako zablokowane do momentu wyjaśnienia dyskusji.Klient nie skłania się ku rozwiązaniu tematu chociaż ze swojej strony wyraziłem chęć pomocy i poświęciłem swój czas na wyjaśnienie tematu analizując i rozpisując co przebiegło źle oraz jak to naprawić, kupujący urwał dyskusje jednocześnie mnie bluzgając i prawdopodobnie nie zamierza jej zakończyć a jakiekolwiek próby kontaktu spęłzają na niczym. Czy w aktualnej sytuacji mogę się odwołać od blokady sprzedaży na koncie czy muszę czekać 44(!) dni na przedawnienie dyskusji. Z góry dziękuje za pomoc
@JayiJo Przecież właściciel platformy, na której jest to konto (bo zakładam, że o taką właśnie formę cyfrowej treści chodzi) bez problemu może sprawdzić czy jest ono zbanowane oraz jaki mejl jest na nim zapisany, dzięki czemu od razu będzie wiadomo, czy to Ty oszukałeś kupującego, czy może jednak on jest taką pi3rdołą (która jakimś cudem przeżyła tyle lat bez większego uszczerbku na zdrowiu).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄