Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w nowym Wysyłam z Allegro zamówić przesyłkę do nadania w paczkomacie???
(w menadżerze paczek Inpost nie było z tym najmniejszego problemu...)
W trakcie zamawiania przesyłki domyślnie było zaznaczone "Bez podjazdu kuriera", pomimo to na wygenerowanej etykiecie Inpost widnieje: "Kliencie utwórz zlecenie odbioru paczek" oraz zaznaczony jest checkbox "Odbiór przez kuriera" - oczywiście w przypadku 1-2 przesyłek opcja taka jest dodatkowo płatna!
Przesyłki z w/w etykietą nie można nadać ani w paczkomacie ani w POP (punkt obsługi paczek) - sprawdzone w praktyce.
Ponawiam zatem pytanie: jak w nowym Wysyłam z Allegro zamówić przesyłkę do nadania w paczkomacie???
@Twojczysty_dom w nowym formularzu jeszcze nie ma takiej opcji, pracujemy nad jej wprowadzeniem i damy znać, kiedy będzie można z niej skorzystać. Na razie bardzo proszę korzystaj ze starej wersji w przypadku nadawania przesyłki w paczkomacie.
Dziękuje za odpowiedź
Czy coś się zmieniło w kwestii możliwości nadania paczki w paczkomacie a nie jak dotychczas, że z automatu jest odbiór przez kuriera? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Twojczysty_dom Powinna być możliwość zmiany w Managerze Paczek InPost opcji nadania. Nie widzisz jej po zaznaczeniu właściwej przesyłki?
W nowym formularzu nie w starym tak.
@Twojczysty_dom Cześć 🙂 Żeby nadać przesyłkę w Paczkomacie, musisz zaznaczyć opcję "Dostarczę przesyłkę do Paczkomatu". Opcja "Bez podjazdu kuriera" oznacza, że można zamówić podjazd później (ale nie trzeba), lub można nadać w oddziale InPost.
Witam
W którym miejscu mogę to zrobić?
Dziękuję 🙂
@Twojczysty_dom nie mogłam zatwierdzić pierwszego zdjęcia, ponieważ były tam dane kupującej. Możliwość zaznaczenie opcji "Dostarczę przesyłkę do Paczkomatu" powinna być dostępna do wybrania w drugim kroku formularza tam gdzie można wybrać też podjazd kuriera.
Czyli na ekranie, którego zrzut podesłałaś zaznacz "zapisz przesyłki" i w kolejnym kroku przeniesiemy Cię do strony podsumowania zamówienia, jeśli wszystko się zgadza wybierz "podsumowanie" i tam będzie opcja "Dostarczę przesyłkę do paczkomatu". 🙂
Dziękuje bardzo. Wszystko działa.
Jeszcze raz dziękuję
@Twojczysty_dom bardzo się cieszę 🙂 Nie ma sprawy! Pozdrawiam serdecznie 🙂
Witam ponownie 😊
Pojawił mi się kolejny problem. Zamówiłam 8 przesyłek jednocześnie. 4 x kurier DPD, 4x InPost. DPD bez podjazdu kuriera ( tu w etykietach jest ok) Natomiast z InPostem już nie. 4 etykiety były zamówione z dostarczeniem do paczkomatu, na wydruku mam 3 etykiety "Nadanie w paczkomacie" a jedną mi wydrukowało z odbiorem przez kuriera. Wczoraj była podobna sytuacja. Z 30 etykiet dwie zawierały podjazd kuriera. Moje pytanie co w takiej sytuacji, czy jak wydrukuję kolejną etykietę będzie płacić za kolejną wysyłkę ?
Z tego co widzę na moim koncie, teraz jest już możliwość wyboru, czy nadajemy paczki w paczkomacie, czy ma je odebrać kurier 😉
U mnie też. Zaznaczone było nadanie w paczkomacie. Miałam 4 etykiety z opcją dostarczę do paczkomatu. Trzy są ok jednak czwartą zaznaczyło odbiór przez kuriera.
@Twojczysty_dom czy możesz podać numery zamówień, w których taki błąd się pojawił?
7746d810-9742-11ec-a429-755752d086de, 224ddf6c-9658-11ec-9899-7bc123f444da, 7c10ac51-966a-11ec-b9a7-df3bf9ba76ea
@Twojczysty_dom dziękuję za przesłanie tych informacji! Konsultuję to, wrócę z odpowiedzią gdy tylko ją otrzymam.
Dzisiaj identyczna sytuacja. Na 9 wygenerowanych etykiet z dostarczeniem do paczkomatu 1 została wygenerowana z odbiorem przez kuriera.
U mnie to samo na trzy wysyłki jedna podjazd kuriera. Wszystkie wybór wysyłka w paczkomacie. Zróbcie coś z tym w końcu !!!!
@kemiks Cześć. Podaj mi proszę numery tych zamówień.
@Twojczysty_dom Cześć, otrzymałam informację, że wybrałeś opcję "Bez podjazdu", a powinieneś "Dostarczę przesyłkę do Paczkomatu InPost".
Możesz wygenerować etykiety ponownie, a jeśli tych pierwszych nie wykorzystasz, to je zareklamuj i dostaniesz za nie zwrot.