anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Obsługa Allegro

MAMY ROZWIĄZANIE!
dominika20088
#1 Nowicjusz
Mam problem i proszę o pomoc. Klient 3 razy odnowił komentarz Negatywny za ten sam zakup. Po rozmowie telefonicznej allegro 2 razy usunęło komentarz a za trzecim razem pani stwierdziła że jej poprzednicy się mylili i NEGATYW jest zasadny. To potworna kompromitacja allegro
 
oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@dominika20088 

Otrzymałaś już od nas odpowiedź mailowo w sprawie tej oceny w zgłoszeniu nr 54666021. Błąd faktycznie się zdarzył, przeprosiliśmy za niego, bo błąd rzecz ludzka.

Poprzednie dwa komentarze nie powinny zostać usunięte, a opinia kupującego pozostaje zgodna z zasadami. Ma on prawo wyrazić swoje zdanie o kontakcie z Tobą. Jako pośrednik transakcji nie mamy możliwości w pełni zweryfikować jej przebiegu.

Jeśli mimo wszystko uznasz, że sprawa wymaga dalszego wyjaśnienia, możesz złożyć reklamację, odpowiadając na wiadomość, którą od nas otrzymałeś.

Zasady, kiedy możemy ingerować w komentarze, znajdziesz w tym artykule.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów
dominika20088
#1 Nowicjusz

problem to przewidywany czas wysyłki który różni się od deklarowanego plus zagubiona paczka przez firmę kurierską a to nie moja wina. Jeżeli ja się mylę to zawsze stoję po stronie klienta. A jeżeli allegro myli se aż DWA RAZY to dalej mój problem. Proszę o rekompensatę tych POMYŁEK

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@dominika20088 

Powyżej napisałem, że reklamację możesz napisać mailowo odpowiadając na naszego maila w zgłoszeniu nr 54666021.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów
dominika20088
#1 Nowicjusz

Proszę pana mam ponad 50 lat i nie jesteśmy na TY. I składałem reklamację już kilku krotnie i uważam że allegro nie rozwiązało mojego problemu w sposób właściwy. Dlatego zgłaszam problem na forum. 

oznacz moderatorów
dominika20088
#1 Nowicjusz

proszę o rekompensatę za błędną decyzję konsultanów

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@dominika20088 

Na forum zwracamy się do siebie na "Ty" to nie brak szacunku, tylko zasada naszej społeczności, która pomaga w swobodnej i partnerskiej rozmowie.

Powyżej wyjaśniłem już wszystkie kwestie związane z Twoją sprawą. Jeśli chcesz złożyć reklamację dotyczącą obsługi, możesz to zrobić wyłącznie drogą mailową, odpowiadając na wiadomość z numerem zgłoszenia 54666021 lub pisząc do nas przez formularz kontaktowy.

Forum nie jest miejscem do składania reklamacji. Te zasady obowiązują każdego.

Spokojnego wieczoru, pozdrawiam!

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów
dominika20088
#1 Nowicjusz

ten post ni przybliż nas do rozwiązania problemu, Proszę o rekompensate za wasze błędy

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@dominika20088 w pełni się zgadzam

dlaczego sprzedawca ma odpowiadać za błędy serwisu?

oznacz moderatorów