Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Do dziś obserwowane wyszukiwania wyświetlały się w wersji na kompie i w wersji mobilnej identycznie - działały wszystkie włączone filtry. Od dzisiejszego popołudnia w aplikacji mobilnej po prostu pokazuje wszystkie oferty w danej kategorii. Czy Allegro cos przekombinowało z wersją mobilną?
Pozdrawiam
U mnie podobnie. Jedno z zapytań zwraca wszystkie kategorie a inne zwraca komunikat "spróbuj ponownie później"
@Monecjusz @lt_maxon Czy problem nadal występuje po odinstalowaniu i ponownym zainstalowaniu aplikacji?
Tak. Pisałem o tym problemie przez Sklep z którego pobieram aplikacje. Podobno wiedzą o problemie i w następnej wersji mają to poprawic... Ale ile można czekać, takie rzeczy to szybką poprawka się załatwia.
Po reinstalacji jest to samo. Ewidentnie jest jakiś problem z obsługą zapytań składanych w aplikacji przy pomocy opcji 'obserwowane'.
@lt_maxon Jeśli @Monecjusz dostał już potwierdzenie, że problem zostanie usunięty przy kolejnej aktualizacji, pozostaje czekać.
Przepraszamy za te nieprawiłdowości.
@nat_not a ja bym jednak prosił o interwencję, jak się dużo kupuje to aplikacja mobilna w tym aspekcie (obserwowania) jest niezwykle pomocna. Odpowiedź że zostanie poprawiona bez wskazania kiedy jest jednak trochę zbywaniem... Pozdrawiam serdecznie
@Monecjusz To nie jest zbywanie. Wiemy o problemie i poprawka zostanie wdrożona przy kolejnej aktualizacji. Wcześniej zespół odpowiedzialny za aplikację nie usunie tej niedogodności.