Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
otrzymałam ocenę negatywną za nieuprzejma obsługę tylko fakt jest taki ze klient w żaden sposób się ze mną nie kontaktował ani telefonicznie ani @ ,produkt otrzymał nowy , na dodatek stwierdził że niezgodny z opisem dodam jeszcze że nie skorzystał z opcji zwrotu, może dlatego ze zakup skarpetek za 14,99 + wysyłka gdzie normalnie te skarpety we Wrocławie czy Krakowie kosztują 60 zł.
Czy tylko ja mam wrażenie że system wystawiania bezsensownych negatywów kuleje ,a my sprzedawcy dostajemy konkretną karę w spadku jakości sprzedaży! gdzie mogę złożyć prośbę do allegro o zmianę systemu ocen przez kupujących bo moim zdaniem powinno to być Bardziej Utrudnione choć by o opis -wyjaśnienie dlaczego negatyw w konkretnej ilości znaków, itp. może ode chciało by się klientom, rujnować sprzedawcą sprzedaż
niezgodny z opisem to reklamacja i nie musi dokonywać zwrotu.
tylko że produkt jest zgodny z opisem, orginalny!mało tego zaproponowałam zwrot całkowity środków bez zwrotu produktu i jest zero odzewu pisałam prosiła o zmianę o ceny nic. Nie chce atakować klientów telefonicznie ale może to też jakiś sposób na bezsensowne komentarze?
@MarkiPremium2022 To dobrze świadczy o twoim podejściu do rozwiązania sprawy, dlaczego kupujący się nie odzywa? nie wiem.
@MarkiPremium2022 Na takie "środki kapusty" nie ma sposobu > przedtem była lista MNK > teraz taki ktoś musi Ci zaszkodzić 3x > Allegro nie wycofa komentarz > napiszą Ci, że to subiektywna ocena i oni nie mają podstaw do skasowania > klient ma zawsze rację😂
=====================================================
Mąż wraca wściekły do domu i chce się wyżyć na żonie
Siada w fotelu i dysponuje : - kapcie
Żona leci z kapciami i zakłada mu na stopy
- gazeta
Żona biegusiem przynosi gazetę
- właź pod stół
Żona posłusznie wchodzi
- szczekaj
- Hau, hau
Co, na swojego szczekasz???
==========================================================
@MarkiPremium2022 allegro usuwa tego typu komentarze tylko sobie, w swoim oficjalnym sklepie - ostatnio był o tym post
@MarkiPremium2022 widzę, że chcesz dopłacać do chamstwa i kłamstw - brawo
zamiast wykorzystać jedyną okazję do wpisu co myślisz na temat takich zachowań kupujących i serwisu
twoja odpowiedź na negatywa będzie widoczna, na pozytywny nie możesz odpisać
Generalnie polecam prawnika i pozew wobec allegro, jak czujesz się pokrzywdzona przez serwis
pracownicy allegro powołują się na pozaregulaminowy plik. w którym opisano zasady usuwania takich komentarzy - ale ty się na niego powołasz to już to w drugą stronę nie działa
@LEW433 podoba mi się Twoje chrześcijańskie nastawienie - dostaniesz w twarz, nadstaw drugi policzek 🙂
tylko widzisz nie wszyscy wyznają takie zasady - "szanuj bliźniego jak siebie samego" jest im obce
niestety nie mam siły, czasu ani finansów żeby pozywać allegro zresztą i tak nie wygram z potentatem ,chciałabym tylko równego traktowania zarówno klientów jak i sprzedawców bo jak by nie było to płacimy prowizję ,abonamenty allegro, podatki Zus-y itd.
może to ktoś z konkurencji, sprawdź dokładnie sprzedającego, prześwietl go, przeciśnij przez google. Może te skarpetki masz po prostu za tanio?
również o tym pomyślałam, bo w sumie mam je najtaniej na allegro ,a wszyscy dotychczasowi kupujący skarpetki zadowoleni .Sprawdziłam kupująca nic nie sprzedaje na allegro
i nawet nie mogę jej zablokować ,nie no nie wierzę ! To też zmienili! super niech kupi jeszcze ze 2 razy poczekam na kolejne 2 negi 😠
@MarkiPremium2022 Widocznie "żona się nie popisała" i odreagował na Tobie > takich czarnych chabrów nie brakuje na Allegro
@LEW433 Od kiedy wpis w negatywie uznaje się za reklamację?
A gdzie masz napisane że to było w negatywie? Odwal się bo czerep masz ..... już śnisz o mnie bo codziennie się innym podlizujesz obrazkami, wpisami i nawet na twoje urojenia nie reagują, sam się z nich śmiejesz! Ty nie uznajesz niczego co by dotyczyło jakiegokolwiek wpisu od kupującego, kupi i niech spada na drzewo w myśl waszej zasady.
@LEW433 Pomroczność jasna czy za mocne słońce na sawannie?
@Ziolko39 Bezsenność ;). Dyżur 24h 365/day 😉
@LEW433 Czy 2 gwiazdki w ocenie sprzedawcy za zgodność z opisem to reklamacja? > bądź tak miły i odpowiedz, a nie ciskaj się jak nie masz racji tylko piszesz bzdury > nie reaguj agresją jak ktoś Ci pokaże błąd😆
@MarkiPremium2022 Czy wpis o niezgodności towaru z opisem był w komentarzu?
Ja dostałem negatywy od fikcyjnych kont dokonujących zakupu na nieistniejące adresy i zmyślone numery telefonu ? Pfff. Też mi ... 😉
to jeszcze wiele przede mną widzę😳