Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, wystawiłem przedmiot na aukcje i po zakończonej licytacji kupujący nie wybrał sposobu dostawy. Próbowałem dzwonić i pisać telefon milczał przez 2 dni i dalej milczy, napisałem do allegro że to już kolejny raz gdzie nie mam kontaktu z kupującym i żeby się w końcu za to wzięli i tu nagle dostaje ocenę od tego kupującego.Ocena nie jest zła ale co mam zrobić jak przedmiot nie został opłacony A ja go nie wysłałem ? Mogę to wystawić ponownie ? Czy kupujący za jakiś czas może się o niego ubiegać?
Kupujący ma 7 dni na zapłatę. Jeśli tego nie zrobi w tym czasie, możesz wystawić przedmiot ponownie. Ocena transakcji nie ma tu nic do rzeczy.
@dqminik15 Tak jak napisał @xyz96 Kupujący wg Allegro ma prawo kłamać , zmyślać, mijać się z prawdą, wróżyć z fusów i pisać w komentarzach 1000 rzeczy z kosmosu. Tak długo jak Cię nie obraża - wolno mu. Czy ma to coś wspólnego z logiką i trzeźwym myśleniem - oczywiście że nie - ale kogo to obchodzi...
No właśnie widzę, To już trzecia taka akcja u mnie A ja tylko wyprzedaje rzeczy których nie potrzebuje, Współczuję firmom