anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ocena sprzedawcy - "Gwiazdki" - brak logiki w punktacji sprzedawcy.

-Outlet-Butik-
#1 Nowicjusz#

Witam,

czy jakiś moderator wytłumaczy mi logikę i sprawiedliwość 'gwiazdek" ?

Na allegro sprzedaję mało - może z 200 paczek małej wartosci miesięcznie.

Mam "zapiętą" opcje dostawy od ruchu za 6,7 po dpd 

Klient kupuje na paczkomat - 8,99zł- i wywala mi 4 gwiazdki za koszt dostawy.

Kiedyś pisałem o tym do Allegro - otrzymałem odpowiedz- "że Klient ma prawo"

Kij ,że to najniższa opcja paczkomatu w tym kraju. Kij ,że mógł kupić np. na ruch to by miał "taniej'

Wywala mi 4 gwiazdki - ogólnie ocen mam mało w miesiącu - to punkty lecą mi na "pysk"

Jak to możliwe - ,że Klient ma prawo karać nas - za allegro ? Przecież to stawki wynegocjowane przez portal - czy się mylę ? 

Już nie wspomnę o programie SMART - też allegrowy - niech Klient kupi w ramach smart to ma za darmo.

 

Już nie wspomnę o bezzsensie procentowym - dostajesz z 80 komentarzy na "full" - potem z dwa na zaniżone gwiazdki i tracisz z 50% punktów ! Gdzie tu logika ? 

Jak można doprowadzić do takiej patologii - ,że Klient w ogóle ma opcję w takim przypadku oceny w tym obszarze ? Co innego jakbym dał wyższą stawkę ( nie 8,99 )

W takich przypadkach ( jak trzymasz się stawek )  - odgórnie powinno wskoczyć 5 gwiazdek.

Obecnie wyślesz mu za 8,99zł a Klient właduje Ci 1 gwiazdkę za koszt bo on uważa ,że to drogo bo chciałby za 1zł wysyłkę.

 A allegro odpisze - że miał prawo opinii....