Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy nie warto by było wprowadzić obowiązkowego uzasadnienia przy dawaniu mniej niż 5 gwiazdek? Bo ciężko zrozumieć dlaczego kupujący daje 2 gwiazdki za obsługę klienta przy wysyłce towaru w ciągu 2 godz. od zamówienia? Tak samo 2 gwiazdki za koszt wysyłki, przy wysyłce za pomocą Allegro InPost Paczkomaty (tutaj pewnie klient by chciał za darmo mieć przesyłkę towaru za 30 zł). Rozumiem, gdyby wysyłka była poza Allegro i kosztowała by jakieś krocie.
Rozumiem jeszcze oceny za zgodność towaru z opisem - tutaj wiadomo, trzeba opisy robić rzetelnie i klient ma prawo być niezadowolony. Ale te dwa powyższe punkty w takiej formie, jak teraz to anachronizm. Zwłaszcza, że Allegro tak drobiazgowo przelicza wszystkie te punkty i procenty. A trudno każdego klienta odpytywać, dlaczego mus ię coś ie podobało, zwłaszcza, że pewnie mało który by odpowiedział.
@ProArte_Grojec wielokrotnie wałkowane - wejdź u góry strony w "zgłoś swoj pomysł" tam będziesz miał takie wątki..
Użyj wyszukiwarki, wpisz stosowną frazę i weź urlop na czytanie. Miesiąc z głowy.
@ProArte_Grojec Załóżmy, że Allegro wprowadziło Twój pomysł w życie i otrzymałeś po 2* z dopiskiem " za długo i za drogo". Co z tym zrobisz?
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!