Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry 🙂
Sprzedaję personalizowane kalendarze - klient może przesłać listę swoich świąt, zmienić wygląd i ja mu je wprowadzę do tego kalendarza i taki wydrukuję.
Wyznaczyłam sobie na to 3 dni od daty otrzymania przez kupującego wszystkich informacji. O ile większość klientów od razu przesyła mi listę zmian, to co jakiś czas zdarza się ktoś, kto zapomina o swoim zamówieniu i przez niego nie mieszczę się w terminie tych 3 dni, bo przecież automat nie wie kiedy klient przesłał mi aktualizację i liczy od chwili zakupu. Oczywiście to wpływa na ocenę "realizacja zamówień w terminie".
Czy ja takie sytuacje mogę jakoś zgłaszać do wyłączenia z oceny, czy powinnam wydłużyć czas realizacji zamówienia do tygodnia (dwóch)?
@msniezek się nad tym zastanawia, i wychodzi mu że za zapominalstwo i spóźnienie kupujacego cierpi sprzedawca. Znaczy się : wszystko w porządku!
@pinsplash Otóż teraz Cię zaskoczę 😀
@ladybit_pl Jeśli kupujący w zamówieniu, w polu "informacje dodatkowe" lub w korespondencji między Wami poprosi Cię o w wydłużenie realizacji zamówienia, a Ty posiadasz zdjęcie lub zrzut ekranu, który będzie stanowić dowód takiej prośby, wówczas napisz proszę do nas przez formularz kontaktowy, a my wykluczymy takie zamówienie z Twoich statystyk w jakości sprzedaży.
Wszystko byłoby super, gdyby klient rzeczywiście o to poprosił. Najczęściej się po prostu nie odzywa przez klika dni i potem sobie o mnie przypomina. ale spróbuje z tymi informacjami, które mam się zwrócić o wykluczenie takiej aukcji. Jak tylko klientka się odezwie. Bo właśnie czekam na odpowiedź klientki, która kupiła u mnie kalendarz 28 lutego wieczorem. Ja do niej napisałam następnego dnia z prośbą o odpowiedź w ciągu 48h. I do tej pory nie mam od niej odpowiedzi - czyli już 6 dni.
@_HolaOla_ ale odp poniżej dyskwalifikuje twoje wyjaśnienie. Sprzedającemu leci czas bo kupujący zapłacił, a kupujący się nie odzywa więc w polu informacje dodatkowe lub wiadomości nie ma nic. Dziękuję - dobranoc.
@pinsplash No ale jeżeli klient uzupełnił informacje dodatkowe po 6 dniach (tak się da?) to Allegro to widzi. Widzi też specyfikę sprzedaży danego sprzedawcy. Czepiasz się na siłę.
@Client:110143050 czyli nie miałeś nigdy obniżonej psiakości....
Chodzi o komunikację w wiadomościach. W polu informacje dodatkowe klient pisze "Tak, chcę zmienić/zamieścić swoje dane - proszę o kontakt/informację jak to zrobić..." ja odpowiadam, a potem cisza. Będę tu się w reklamacji opierać o te dane z wiadomości między mną i klientem. Dam znać czy to działa.
Hola! Ola 🙂 @_HolaOla_
Niestety, nie jest prawdą, że możecie wykluczyć takie zamówienie, albo dział kontaktowy kłamie...
W takim razie zmienię chyba ustawienia zamówień, że klient przed zakupem musi być gotowy mi wysłać zmiany inaczej dostanie taki standardowy wydruk.
@ladybit_pl Czy posiadasz dowód, że kupująca poprosiła Cię o wydłużenie realizacji tego zamówienia? W zgłoszeniu napisałaś: "Klientka zamówiła u mnie kalendarz 28 lutego wieczorem z prośbą o wprowadzenie zmian i przesłanie jej informacji jak to zrobić.
2. kolejnego dnia - 01 marca - napisałam do niej informację o sposobie przesłania mi tych danych, które chce zmienić/wprowadzić do kalendarza z prośbą o przesłanie tych informacji w ciągu 48h, abym mogła wyrobić się w czasie.
3. od tego czasu klientka się nie odzywa, a ja nie mogę zrealizować jej zamówienia"
Nie ma tutaj takiej informacji, dlatego nasz pracownik odrzucił Twoją prośbę.