anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

od kilku dni płatność rozpoczęta

semiramida19
#8 Zapaleniec#

Witam, klient kupił ode mnie książkę, ale od ośmiu dni jest informacja - płatność rozpoczęta. Napisałam sms z prośbą o anulowanie zakupu i ponowienie kupna lub jeśli się ktoś rozmyślił tylko o anulowanie. I cisza. Co mogę zrobić aby odblokować moje książki, bo przecież ktoś inny może kupi. Bardzo proszę o radę, Dziękuję.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg#

8 dni? @la_nika  spójrz😁

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@semiramida19 @LEW433 rzeczywiście trochę długo, odnalazłam tą płatność był to przelew tradycyjny, ale i tak powinien zostać zaksięgowany wcześniej. Konsultuję to i jak tylko otrzymam odpowiedź, wrócę z nią tutaj. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@semiramida19 wracam z odpowiedzią! Najprawdopodobniej Kupujący nie dokończył dokonywania wpłaty lub dokonał jej błędnie. Wysłaliśmy do Kupującego wiadomość z informacją o statusie płatności. Na Allegro na opłatę zamówienia Kupujący ma 7 dni ten czas minął, więc możesz uznać transakcję za niebyłą i wystawić przedmiot ponownie. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

semiramida19
#8 Zapaleniec#

Bardzo dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.

oznacz moderatorów

Nad_Pilica
#12 Orędownik#

@semiramida19

Jedna uwaga, ten kupujący po anulowaniu zamówienia przez Ciebie nadal może je opłacić. Zdarza się że opłacają po kilku - kilkunastu dniach po zwrocie prowizji. Nie raz kupujący u mnie tak robili.

oznacz moderatorów

Slayers_Zellas
#7 Wielbiciel#

Zgadza się. Jest to chyba jeden z największych niedopatrzeń / błędów Allegro. Teoretycznie kupujący ma na opłatę 7 dni, niejednokrotnie zdarzało się natomiast, że pomimo oznaczenia transakcji za "Anulowaną", kupujący opłacał ją znacznie później [np 2 tygodnie po złożeniu zamówienia]. Uważam, że powinno to być zablokowane. Transakcja oznaczona jako Anulowana --> Kupujący zostaje powiadomiony przez serwis, że transakcja zostaje uznana za niebyłą i na chwilę obecną nie może jej opłacić, chyba że ponownie złoży zamówienie.

Są platformy, które uznają, że zamówienie jest złożone dopiero w momencie jego opłacenia i nie ma zabawy kupujących w "opłacę jak mi się zachce, albo jak dostanę wypłatę za 3 tygodnie".

Pisanie do kupujących o anulowaniu zamówienia rzadko kiedy daje rezultat. Niby sprzedawca pisze, że anulowane, ale i tak opłacają kilka(/naście) dni później, bo mają taką możliwość.

oznacz moderatorów

Templar78
#10 Popularyzator#

Na takie problemy było by tylko jedno proste rozwiązanie.  wystarczy że automatycznie status zamówienia po opłaceniu z "anulowanego" zmieniał się na "nowe"

oznacz moderatorów