Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
od ponad tygodnia nie zakończono weryfikacji danych na przelewy24 i środki pieniężne są przez Allegro blokowane. Proszę o natychmiastowe odblokowanie środków.
My tu nie odblokowujemy musisz czekać na komunikat od allegro w sprawie weryfikacji lub pisać do nich przez formularz kontaktowy.
Zadzwoń do Przelewy24 i poproś o przyspieszenie weryfikacji +48616429344
Nic konstruktywnego. Nadal nie otrzymałem od 2 tygodni przelewu za sprzedany towar na Allegro, tylko wyciągają kolejne dane niby do weryfikacji, lecz na pytanie skąd wezmą dane do weryfikacji tego co im doślę - milczą. Poczekam jeszcze na opinię KNF-u na którą się powołujcie i Rzecznika Finansowego. Być może Oni udzielą odpowiedzi i w końcu odzyskam co moje.
@arfistorun widzę, że Twoje konta Przelewy 24 i PayU są aktywne. Faktycznie widzę środki do wypłaty - nie widzę natomiast żadnej korespondencji do nas w tej sprawie, jeśli taka była prześlij mi numer sprawy)
Czy chodzi na pewno o konto, z którego piszesz tutaj na Allegro Gadane?
Wciąż cisza. Brak odpowiedzi a środki blokowane na przelewy 24.
@arfistorun nie widzę zgłoszenia o takim numerze u nas.
@arfistorun Moderator piszę że nie zgłosiłaś:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb
Nie zgłosiłem czego?
@arfistorun Sprawdź proszę czy podałeś poprawny numer korespondencji, którą do nas wysłałeś. Nie możemy zlokalizować Twojej wiadomości.
Wiadomość z odpowiedzią otrzymałem z adresu allegro.business@przelewy24.pl
nr Ticket#2020082477051446
To jest mało zabawne kiedy środki z PayU zostały przekazane do wypłaty a przelewy24 wstrzymują wypłatę i cieszą się z posiadania nie swoich środków.
Jest to Pat. Nie możemy zwrócić środków do kupującego, żeby wpłacił za towar bez pośrednika, którym jest przelewy24, a jednocześnie nie otrzymaliśmy wypłaty środków. Ilu jest jeszcze w Polsce przedsiębiorców takich jak Nasza firma, którzy borykają się z zablokowanymi środkami pieniężnymi przez przelewy24 w imię jakiejś weryfikacji.
@arfistorun Prowadzisz korespondencję z naszym partnerem Przelewy24. Nie mamy do niej wglądu. Nie mamy również wpływu na procedury stosowane przez tego operatora finansowego.
Postępuj zgodnie ze wskazówkami, które otrzymujesz. To jedyny sposób, żeby rozwiązać Twój problem.
ok