Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
od ponad tygodnia pozmieniałam adresy w Allegro na nową siedzibę firmy, a zwroty (Poczty Polskiej) w dalszym ciągu są wysyłane na stary adres siedziby pod którym nikogo fizycznie nie ma. Paczki najpewniej zostaną skradzione, co przedłuża proces zwrotu należności kupującym i dodatkowo zmusza mnie do pisania KOLEJNEJ reklamacji!!!
Pomijam fakt, że nie oferuję dostawy przy pomocy PP, a zwroty co jakiś czas nadawane są właśnie tym kurierem. Dlaczego?
Proszę mnie pokierować gdzie jeszcze muszę zmienić nowy adres siedziby, żeby paczki zostały wysyłane na nowy, a nie stary adres. Jak na razie zmieniałam nowe dane w trzech miejscach! Dlaczego nie może to być zautomatyzowane? Przecież weryfikowałam nowy adres siedziby, które ukończyłam pozytywne. To wszystko powinno być zautomatyzowane, bo logicznym jest, że mając nową siedzibę nie chcę odbierać zwrotu z drugiego końca Polski, prawda? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Znów ten sam case. UX nie istnieje - a jeśli istnieje to cały dział do zwolnienia, bo zasadniczo nie robią nic.
@Alora-Hurtownia Przesyłki są zwracane na adres, który był ustawiony do zwrotów w momencie składania zamówienia.