Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
w warunkach zwrotu mam podany adres na który zwrot winien być wysłany, kupujący wysyła mi paczkę do punktu DPD 7 km od adresu firmowego, odbierać czy nie odbierać?
Sam podejmij decyzję, może tak wysłać jak tak ustaliliście a jak nie to powinien wysłać zgodnie z tym co jest w zakładce zwroty w danej ofercie.
Po otwarciu zakładki jest widoczny adres zwrotów. Jednocześnie Allegro udostępnia całą listę metod wysyłki taką, jaką ja udostępniłem kupującym. Trochę jestem zdezorientowany, co w końcu jest dla klienta wiążące?
Jeżeli jest ten adres i taka możliwość w twojej ofercie to masz obowiązek odebrania, TY odpowiadasz za ofertę. Daj link do oferty.
**piiip** blada. Musze się pofatygować do DPD. Wiesz może, jak ograniczyć zwroty tylko do jednego paczkomatu lub kurierem na adres?
Widzę, że popełniłem masę błędów. Zaraz biorę się za naprawę.
Jeszcze raz dziękuję za pomoc.
Miłego wieczoru.
Nie da się wskazać paczkomatu jako punktu zwrotu. Co masz wpisane w zakładce? Jeżeli adres do zwrotu jest inny niż adres np firmy, to wtedy zwroty chociażby smartowe idą na wskazany prze Ciebie, nawet jeżeli zwrot jest płatny a klient wybiera oferowany przez portal korzystniejszy cennik. Natomiast jeżeli klient sam, poza portalem zamawia usługę i nadaje to ma obowiązek wysłać na adres firmy, ewentualnie na podany przez Ciebie adres do zwrotu. Adres jakiegoś paczkopunktu nie jest adresem firmy, więc idąc tym tokiem, to można i w całym mieście wybrać dowolny punkt, jeżeli tak z klientem uzgodniłeś, to już Twoja decyzja. Gdyby mi przytrafiła się taka sytuacja, a klient odesłałby mi paczkę na której odebranie musiałabym poświęcić np pół godziny ekstra, bo no, nie ten rejon w którym się poruszam, to bym nie odebrała i to bez jakiejkolwiek złośliwości. Tak więc decyzja należy do Ciebie
Wysłałem Ci linka, zerknij proszę i powiedz co o tym sądzisz?
Adres w zakładce do zwrotu to adres firmy, więc tutaj ok. Więc nie, klient nie może odesłać sobie do jakiegokolwiek punktu, ma obowiązek dostarczyć zwrot na adres firmy, o ile nie ustaliliście inaczej. Masz widzę nowe konto, jak klient trudny, to podkreśl grzecznie, że idziesz mu na rękę i kopyrtnij się po ten zwrot jeżeli nie jest to jakimś dużym obciążeniem. Powodzenia 🙂
a tak jeszcze zapytam z ciekawości. Zakup był w smart? Czy klient sam opłacał przesyłkę w obie strony?
Smart.
i zwrot też smart? Jeżeli tak, to klient sam sobie niczego nie wybiera. Tu kurier odstawił "manianę" i najpewniej albo mus ię nie chciało, albo kogoś nie było, przyczyn może być wiele. Been there, done that.. Pisz do allegro i sam dzwoń do dpd z reklamacją, kurier się tutaj ewidentnie nie popisał, tak więc to nie klienta wina
Metod masz wiele do zwrotów ale zwrot wraca na adres podany w zakladce zwroty. Ale jeden negatyw, jak nie odbierzesz zwrotu może nie być "pożądany".
Przez godzinę nauczyłem sie od Ciebie więcej niż czytając godzinami regulaminy Allegro.
Wielkie dzięki.
@caffeete_eu Zbyt dużo paczek, choroba kuriera z danego regionu, kurier się zwolnił i ktoś go zastępuje mając nagle 2 rejony, albo tak wygodniej - czasem kurierzy zamiast pod adres zawożą paczkę do punktu odbioru. Lepiej odbierz, po co ci wkurzony klient.