anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odbiorca zgłasza problem : "towar uszkodzony ale paczka jest cała"

Junek3
#8 Zapaleniec#

witam,

klient otwiera dyskusję "towar jest uszkodzony ale paczka cała" , na takie zgłoszenie proszę klienta o zdjęcia opakowania z wszystkich 6-ciu boków w celu potwierdzenia informacji od klienta . Nie otrzymuję tych zdjęć ,a klient wzywa mnie do wysłania kuriera po paczkę . Ja osobiście upieram się przy tych zdjęciach , bo jeśli okazałoby się ,ze opakowanie jest uszkodzone to jest wielce prawdopodobne ,że klient zgłaszając problem nie podaje prawdy albo sam uszkodził przedmioty poprzez niewłaściwe rozpakowanie przesyłki . Dodam ,że przedmiotem przesyłki są figury zapakowane w formę styropianową , gdzie każda figura ma swoje miejsce oraz karton tekturowy. Proszę o Wasze opinie co w takiej sytuacji mam robić ?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

Takie że jest zgłoszona reklamacja a Ty musisz się do niej odnieś, najlepszym rozwiązanie jest prośba o odesłanie towaru i wówczas odniesienie się, ale jak masz dowody że kupujący się myli możesz reklamację odrzucić, musisz reklamację rozpatrzyć.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Junek3 dyskusja ..... nie  załatwisz sprawy w obowiązujących ramach czasowych to zrobi to za Ciebie allegro z pełnymi konsekwencjami .

oznacz moderatorów

Junek3
#8 Zapaleniec#

co to wg Ciebie ma znaczyć :"nie załatwisz sprawy w obowiązujących ramach czasowych" , poprosiłem klienta o zdjęcia i to jest moja odpowiedź w dyskusji , na zgłoszenie tego faktu do Allegro , asystent również poprosił kupującego o przesłane tych zdjęć. Mam nadzieję ,że kupujący i sprzedający pozostający w sporze, będą traktowani przez obsługę Allegro obiektywnie.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Junek3 cóż Ci będę tłumaczył , dyskusja trwa 14 dni , przekonasz się sam . Nadzierję możesz mieć , ale rzeczywistość wyląda z goła inaczej .

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@Junek3 kupujący odebrał paczkę? To przede wszystkim ma spisać protokół z kurierem i ewentualnie zgłosić reklamację do przewoźnika. Uświadom go, że na spisanie protokołu ma 7 dni. jeśli tego nie zrobi, a ty negatywnie rozpatrzysz jego reklamację, to zostanie wtedy z niczym i nawet przed sądem nic nie ugra.

Jeśli nie otrzymasz zdjęć, możesz klienta posłać na drzewo z jego żądaniami, czyli po prostu odrzucić reklamację. Zgodnie z k.c. ma ci umożliwić zapoznanie się ze staniem przesyłki, jak i opakowania jeśli twierdzi, że całe. Np. poprzez przesłane zdjęcia.

Pamiętaj tylko o jednym, by terminowo odpowiadać w dyskusji i w terminie (max 14 dni) odnieść się do reklamacji.

Tego jaka będzie Twoja decyzja reklamacyjna Allegro podważyć nie może. Mogą ci jakieś sankcje (AP, blokada) wlepić tylko za przekroczenie ram czasowych dyskusji lub odpowiedzi na reklamację.

oznacz moderatorów