Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Klientka dokonała zakupu w ofercie z opcją dostawy Kurier Pocztex Smart. Numer zamówienia
Następnie otwarła dyskusję, podając powód brak przesyłki, którą wg. statusu otrzymała.
https://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer=PX6096371334
Próbowałem pójść jej na rękę i złożyć jako nadawca reklamację, ale to niemożliwe.
Swoją drogą to jako kto występuję? nadwaca indywidualny czy instytucja z umową (podając allegrowy numer umowy z nalepy adresowej) i rozumiem, że dołączam upoważnienie pobrane z cennika dostaw.
Ale co w sytuacji, gdy wniosek Poczty nie przyjmuje reklamacji? otrzymuję taki komunikat:
"Zgodnie z regulaminem świadczenia reklamowanej usługi, przesyłkę uznaje się za zaginioną w przypadku braku jej doręczenia, lub przekazania zawiadomienia o podjętej próbie doręczenia, w terminie 30 dni po dniu nadania. W związku z powyższym obecnie brak jest podstaw do przyjęcia reklamacji z tyt. zaginięcia wskazanej przesyłki."
W jaki sposób moiżna pomóc klientce?
@Halfrunt jeśli przesyłka ma status "doręczona", to tylko adresat ma możliwość złożenia reklamacji. Art. 92 prawa pocztowego. Jesli twierdzi, że nie dostała paczki, to musi to wyjaśnić sama z przewoźnikiem.
Jej reklamację możesz odrzucić, powołując się na wskazany w linku tracking przesyłki.
@Halfrunt masz wyraźnie napisane dlaczego nie możesz złożyć reklamacji pisz lub dzwoń , tu masz link -https://www.poczta-polska.pl/kontakt/
@Halfrunt nie pobieraj żadnego upoważnienia. Nie daj się ubrać przez Allegro w odpowiadanie przed klientem za reklamację. Przewoźnik będzie ją 30 dni rozpatrywał, a Ty masz się ustosunkować w 14.
Allegro ma umowę, jest nadawcą, to jak chcą to mogą spróbować w imieniu Kupującej interweniować. Dla Ciebie jako sprzedawcy umowa została wykonana poprawnie.
Za dobre serce masz. Nas Kupujący już dawno wyleczyli z tej dolegliwości. 😝