Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
"
Uszkodzona paczka w paczkomacie InPost
Zanim złożysz reklamację, rozważ opisanie swojej sytuacji na Allegro Gadane. InPost może zainterweniować i w niektórych przypadkach rozwiązać sprawę z pominięciem procesu reklamacyjnego. Pamiętaj, że kupujący może złożyć reklamację od razu po odebraniu paczki z paczkomatu.
Jeśli jednak kontakt z InPost przez Allegro Gadane nie przyniesie efektu, możesz złożyć reklamację przez formularz na stronie www.inpost.pl."
Dotycxy przesyłki" Allegro paczkomat Inpost" (nie smart), klient odebrał paczkę i jest uszkodzony mocno narożnik i rzecz w środku także. Są zdjęcia. Klient chce zwrotu rzeczy i pieniędzy. Gdzie konkretnie napisać na Allegro Gadane, nowy temat czy w tym lub jakimś innym iwątku?
Czego mogę żądać od Inpost? Zwrotu całej kwoty (rozumiem zwracam paczkę z uszkodzoną rzeczą do Inpost) lub częściowego zwrotu pieniędzy ?
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
"Zanim złożysz reklamację, rozważ opisanie swojej sytuacji na Allegro Gadane. InPost może zainterweniować i w niektórych przypadkach rozwiązać sprawę z pominięciem procesu reklamacyjnego."
Czyli to niaktualne?
Dzień dobry,
Dziękuję za informacje. Uszkodzenie jest ewidentne (zmiażdżony jeden narożnik,mimo styropianu jest uszkodzena rzecz).
A pytanie jak wypełnić pole 'roszczenie finansowe' i jaka kwota? Czy to ma być cała wartość czy częściowa? Bo nie wiem jak to wygląda tj czy zwracam paczkę do Inpost z uszkodzoną rzeczą i otrzymuję cały zwrot (tak byłoby najlepiej) lub zachowuję uszkodzoną rzecz + częściowy zwrot ?
@top_audio w formularzu reklamacyjnym adresat określa wartość szkody. Jeśli produkt nie nadaje się w ogóle do użytku, to wpisuje kwotę jaką zapłacił z dopiskiem "szkoda całkowita, produkt nie nadaje się do użytku".
Pamiętaj, że jeśli przesyłka została odebrana, szczególnie z widocznym uszkodzeniem samej paczki, to adresat wnosi reklamację do przewoźnika, zgodnie z art. 92 Prawa pocztowego. Twoja odpowiedzialność jako sprzedawcy za przesyłkę, jak również możliwość zarządu nią (np. wniesienia reklamacji) zakończyła się z chwilą odbioru paczki przez adresata.