anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzona paczka w paczkomacie InPost

top_audio
#9 Pomysłodawca#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

"

Uszkodzona paczka w paczkomacie InPost

Zanim złożysz reklamację, rozważ opisanie swojej sytuacji na Allegro Gadane. InPost może zainterweniować i w niektórych przypadkach rozwiązać sprawę z pominięciem procesu reklamacyjnego. Pamiętaj, że kupujący może złożyć reklamację od razu po odebraniu paczki z paczkomatu.

Jeśli jednak kontakt z InPost przez Allegro Gadane nie przyniesie efektu, możesz złożyć reklamację przez formularz na stronie www.inpost.pl."

 

Dotycxy przesyłki" Allegro paczkomat Inpost" (nie smart), klient odebrał paczkę i jest uszkodzony mocno narożnik i rzecz w środku także. Są zdjęcia. Klient chce zwrotu rzeczy  i pieniędzy. Gdzie konkretnie napisać na Allegro Gadane, nowy temat czy w tym lub jakimś innym iwątku? 

Czego mogę żądać od Inpost? Zwrotu całej kwoty (rozumiem zwracam paczkę z uszkodzoną rzeczą do Inpost) lub częściowego zwrotu pieniędzy ? 

 

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

top_audio
#9 Pomysłodawca#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

"Zanim złożysz reklamację, rozważ opisanie swojej sytuacji na Allegro Gadane. InPost może zainterweniować i w niektórych przypadkach rozwiązać sprawę z pominięciem procesu reklamacyjnego."

Czyli to niaktualne? 

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@top_audio 

Dzień dobry,

w celu dochodzenia roszczeń związanych z uszkodzeniem przesyłki konieczna będzie reklamacja.
 
Jeśli więc Odbiorca odebrał uszkodzoną przesyłkę, należy sporządzić protokół szkody.
 
Protokół szkody można uzupełnić:
1) Bezpośrednio pod adresem: www.inpost.pl/protokol,
2) Korzystając z formularza kontaktowego: www.inpost.pl/formularz-kontaktowy i wybierając temat kontaktu: „Protokół szkody”,
3) W zakładce „Kontakt” na stronie: www.inpost.pl/kontakt pod hasłem: „Protokół szkody”.
 
Protokół należy sporządzić nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania przesyłki.
 
Do formularza można załączyć maksymalnie 7 zdjęć o rozmiarze do 10MB. W przypadku chęci przesłania dodatkowych zdjęć należy skierować je na adres: protokol@inpost.pl (w tytule umieszczając numer przesyłki).
 
Następnie należy złożyć reklamacje.
W celu złożenia reklamacji prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego udostępnionego na stronie internetowej: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
 
Reklamacja rozpatrywana jest do 30 dni kalendarzowych. Odpowiedź zostanie przekazana na adres e-mail wskazany w formularzu reklamacyjnym.
oznacz moderatorów

top_audio
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za informacje. Uszkodzenie jest ewidentne (zmiażdżony jeden narożnik,mimo styropianu jest uszkodzena rzecz).

A pytanie jak wypełnić pole 'roszczenie finansowe' i jaka kwota? Czy to ma być cała wartość czy częściowa? Bo nie wiem jak to wygląda tj czy zwracam paczkę do Inpost z uszkodzoną rzeczą i otrzymuję cały zwrot (tak byłoby najlepiej) lub zachowuję uszkodzoną rzecz + częściowy zwrot ?

 

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@top_audio w formularzu reklamacyjnym adresat określa wartość szkody. Jeśli produkt nie nadaje się w ogóle do użytku, to wpisuje kwotę jaką zapłacił z dopiskiem "szkoda całkowita, produkt nie nadaje się do użytku".

Pamiętaj, że jeśli przesyłka została odebrana, szczególnie z widocznym uszkodzeniem samej paczki, to adresat wnosi reklamację do przewoźnika, zgodnie z art. 92 Prawa pocztowego. Twoja odpowiedzialność jako sprzedawcy za przesyłkę, jak również możliwość zarządu nią (np. wniesienia reklamacji) zakończyła się z chwilą odbioru paczki przez adresata.

oznacz moderatorów