Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysłałam klientce sukienkę bez wad po kilku dnia zrobiła zwrot zaznaczając opcję że towar jest niezgodny z umową - nie zgłosiła nic do sklepu żadnych uwag po odebraniu przesyłki.Gdy się z nią skontaktowałam napisała że ubierając sukienkę oderwały się wkładki z biustu. Sukienka przyszła też podziurawiona w jej dole.
napisałam że nie przyjmujemy zwrotu i ma wykupić przesyłkę zwrotną.
co w takiej sytuacji? Jak to dalej wygląda ?
Rozumiem gdyby jedna odpadła ale nie dwie na raz tym bardziej że między wkładkami a ciałem podczas ubierania jest jeszcze jedna warstwa materiału .
@Modna_Moda_888 Obrazki są dla nas niewidoczne - musi je zatwierdzić moderacja.
Rozumiem przepraszam.
Pani zaznaczyła
powód zwrotu reklamacja /inna wada lub niezgodność towaru z umową (źle przyszyte miseczki biustonosza podczas mierzenia oderwały się
@Modna_Moda_888 Ok, czyli reklamacja. Masz prawo ją odrzucić jeśli potrafisz wykazać, że do uszkodzenia doszło z winy kupującego a nie przez wadę tkwiącą w samym towarze.
No dobrze ale jak mam udowodnić że zrobiła dziury w sukience? Jest to jedwab więc delikatny materiał góra sukni jest z cekinami przez co pewnie zaczepiła ściągając z dosyć sporą wielka siła jeśli wyrawal
@Modna_Moda_888 piszesz ,, po kilku dniach ,, ... .hmm.. .bardziej bym się skupił na wnikliwym zweyfikowaniu czy sukienka czasem.... nie uczestniczyła jako gosć na weselu ,wskazują na to dzurki na dole , raczej nikt nie przymierza sukienki w szpilkach .
Można to oczywiście podejrzewać przez dziurę w jedwabiu na dole. No ale ręki nie dam