Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Potrzebuję szybkiej pomocy- jedzie do mnie kurier DHL ze zwrotem pobrania ze Słowacji i każe mi zapłacić pobranie. Coś tu jest nie tak. Na razie mam zdjęcie etykiety zwrotu, ale nie ma na niej informacji, które to zamówienie. Co powinnam zrobić? Kurier czeka na odpowiedź.
Proszę o szybką pomoc @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@wiki0441 Bez numeru zamówienia nie jesteśmy w stanie nic sprawdzić. Jeśli to zwrot od klienta, powinnaś otrzymać wcześniej informację o rezygnacji z towaru.
Nie mam żadnego nowego zwrotu w systemie. Podejrzewam, że ktoś po prostu nie odebrał przesyłki. CO powinnam zrobić w takiej sytuacji?
@wiki0441 Jeśli to zwrot, bo klient nie odebrał przesyłki, to pozostaje ją przyjąć i wyjaśnić tę sprawę bezpośrednio z kupującym.