anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odmowa sprzedaży

AmbroShop35
#7 Wielbiciel

Witam. Chciałbym dowiedzieć się, czy mogę odmówić sprzedaży, jeśli transakcja mogłaby narazić mnie na straty spowodowane kosztami transportu i dopłatami. Klient zamówił do Czech Składany Stojak do Silnika Skrzyni Biegów 900KG Kraft&Dele 2 sztuki, ważące łącznie 76 kilogramów. Niestety koszty transportu i dopłaty mogłyby spowodować, że transakcja stałaby się nieopłacalna, tzn nie zarobiłbym na niej albo nawet stracił. Klient twierdzi, że go oszukałem i zapowiada pozwanie (mnie lub Allegro). Kto w takiej sytuacji ma rację? Pozdrawiam

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@AmbroShop35 klient ma rację , jako przedsiębiorca odpowiadasz za całą transakcję  , ustawione koszty dostawy również .

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

zależy... czy wg polskiego rynku cena towaru była adekwatna do cen z innych ofert czy zaniżyłeś ją nieumyślnie? Co z kosztami transportu musisz rozwinąć ten temat.

oznacz moderatorów

AmbroShop35
#7 Wielbiciel

Nie, niczego nie zaniżyłem, transport półpaletą kosztowałbym 180 złotych i zapewne Allegro naliczyłoby dopłaty za towar o wadze 76 kilo

oznacz moderatorów

drekenzes
#18 Luminarz

@AmbroShop35  napisał(a):

Nie, niczego nie zaniżyłem, transport półpaletą kosztowałbym 180 złotych i zapewne Allegro naliczyłoby dopłaty za towar o wadze 76 kilo


@AmbroShop35 Koszty transportu i dopłaty oblicza się przed wystawieniem oferty, a nie po. I tak, kupujący słusznie może cię pozwać. Jak nie potrafisz tego obliczyć przed wystawieniem aukcji, to później dopłacaj z własnej kieszeni.

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów

AmbroShop35
#7 Wielbiciel

Zaproponowałem w takim razie klientowi, aby przesłał mi z powrotem środki, a poprzednie zamówienie anulował i wtedy zrealizuje zamówienie, ale on najwyraźniej chce abym za darmo mu sprzedał te stojaki...

 

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Sam popełniłeś błąd w ustawianiu cennika przed wystawieniem oferty a klient nie ma obowiązku naprawy błędu . Spróbuj się z nim dogadać bo póki co to on rozdaje karty i racja jest po jego stronie.

oznacz moderatorów

Monika__L
#18 Luminarz

za błędy się płaci. Ja takie błędy zawsze brałam na klatę

oznacz moderatorów