Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Klientka zgłosiła, iż niedostała przesyłki nadanej 15,06,20201
Z danych w systemie PP wynika ,ze nie dotarła do celu. Postanowiłam zgłosić reklamację i wysłać ponownie towar zakupiony przez klienta 28,06,2021 (nadałam przesyłkę )
Dostałam odmowną decyzję reklamacji , napisałam ponownie pytanie do klientki w sprawie odbioru przesyłek i potwierdza ,że dostała tylko jedną tę ponownie nadaną. I co dalej ? proszę o pomoc
Pozdrawiam baweleka
Coś jest nie tak.
Nadałaś paczkę 15.06.2021.
Masz nr listu, więc widzisz status przesyłki.
Kiedy złożyłaś reklamację w PP?
Jaki jest powód odmownej decyzji reklamacji?
Z doświadczenia wiem, że na takie zgłoszenia reklamacyjne czeka się miesiąc czasu.
Tak, wszystko się zgadza miesiąc czekałam . Przesyłka nadana ( w systemie nie ma potwierdzenia ,że dotarła do celu) klientka twierdzi ,ze nic nie dostała . Wysłałam ponownie ten sam towar, zgłosiłam reklamacje . Odmowa reklamacji ( potwierdzone podpisem ,klientka odebrała przesyłkę) .Dwa razy wysłałam ten sam towar. Czyli co słowo klienta najważniejsze ?
Następny klient już jest w kolejce z tym samym jest widoczne ,że odebrał przesyłkę a się wypiera i Allegro samo zwróciło pieniądze za transakcję .
Teraz ,gdy listonosz nie musi przekazywać przesyłki odbiorcy do ręki za jego podpisem takie rzeczy mogą się zdarzać .Poczta dzięki temu ma łatwiej odrzucić reklamację bo listonosz sam zaznacza że dostarczył .Zmieniło się tak na czas pandemii covida i tak jest chyba nadal.
@baweleka, widzę, że napisałaś do nas w tej sprawie i poproszono, abyś kontynuowała korespondencję po zalogowaniu do swojego konta.
Tak, zgadza się przesłany link mnie tu skierował
@baweleka, rozumiem, była to jedna z możliwości. Natomiast najszybciej odpowiedź otrzymasz po kliknięciu w ten formularz kontaktowy. 🙂
Dziękuję za info. Pozdrawiam