Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,mam problem z kupującym który próbuje ewidentnie mnie wyrolować.Parę dni temu kupił ode mnie baterie łazienkową i w tym samym dniu po otrzymaniu paczki od razu założył dyskusję i nakazał mi zwrotu gotówki,twierdząc że bateria jest cała w plamach tak jakby ktoś potraktował ją środkiem chemicznym.W dniu wysyłki mój pracownik pod kamerą wyjmuje każdy element baterii i robi zdjęcia więc w dyskusji je przesłałem do wglądu i wytłumaczyłem że były robione wczoraj i że to jest niemożliwe.Dzwoniłem z kilku telefonów żeby wyjaśnić tę sprawę ale wszystkie połączenia były odrzucane.Napisałem że jeżeli wróci moja niezniszczona bateria to oczywiście zwrócę pieniążki.Klientka odpisuje że nie ma innej i że wyślę mi tą z plamami i prosi pomoc w dyskusji allegro,na co pracownica odpisuje do kupujacego żeby odesłał mi towar i to ja mam podjąć decyzję o tej reklamacji.Zaczęlismy dokumentować wszystkie elementy jak zaczęły wracać do nas uszkodzone elementy baterii,nawet nie jako reklamacja tylko odstępie od umowy bez podania przyczyny.Zauważyłem że poprzez allegro kupujący myślą że wszystko im można.Nie mogę pozwolić aby ten klient robił w balona kolejnych sprzedawców i zaparłem się że nie popuszczę.Minęło 5 dni od rozpoczęcia dyskusji,klientka nie zrobiła nadal zwrotu i pytanie,gdzie odpisać o odrzuceniu reklamacji w dyskusji?czy w panelu zwrotnym nacisnąć coś muszę?bo z tego co czytam muszę się wyrobić w 14 dniach,proszę o odpowiedz.Dziękuję
W każdym miejscu, masz reklamację w dyskusji tam ją odrzucasz.
Czyli w dyskusji mam napisać że reklamacja została odrzucona i to wszystko?
@Color_Home Podaj też powód odrzucenia, czyli brak zwrotu towaru.
Dzięki za podpowiedź,minęło 5 dni od zakupu to nie wiem czy nie za wcześnie i czy nie poczekać aż mi wyśle,bo może być tak że pójdzie po rozum i zrobi lepszą decyzję i odeśle mi mój nieuszkodzony towar a ze swoją zużytą baterią będzie dalej szukać kogo wyrolować.
@SpeedyGonzalezz klientka dziś w nocy zakończyła dyskusje i oznaczyła rozwiązana,czy teraz muszę jeszcze coś zrobić?gdzie zgłosiła zwrot,muszę wysłać decyzję zwrotną?odmowa zwrotu środków?proszę o podpowiedź
@Color_Home nie ciesz się może wznowić. Przez panel napiszesz odmowę reklamacyjną bo jeśli zwrot to art 34.4 potrącenie kwoty zwrotu o koszt przywrócenia do stanu sprzed sprzedaży
Odrzuć reklamację z powodu nie wysłania towaru, nie musisz czekać 14 dni
Jeśli możesz w 100% udowodnić, że na filmie jest jej bateria, to masz atut, ale czy na pewno możesz to zrobić?
Co widać i jest czytelne na filmie? Znaki szczególne baterii? Naklejana etykieta z jej danymi?
Do sądu pewnie nikt nie pójdzie, chodzi tylko o to, że są kombinatorzy po obu stronach, a my tu nie wiemy która strona kombinuje 😉
Odrzucisz, napisze wniosek i dostanie kasę z AP, a Ty dostaniesz negatywa.
A swoją drogą...no nie ma łatwo w handlu na portalach zakupowych.
To jest bardzo proste do ustalenia.Oddaje zwrotną baterie do producenta i dział techniczny sprawdza ile czasu była używana i czym została uszkodzona.Tym bardziej ta bateria ma malowanie PVD i naprawdę zrobić na niej plamy to trzeba ostrą chemią ją potraktować.Zdarzają się różne przypadki na nowym towarze ale bez problemu producent je wymienia bez zbędnego gadania tylko chodzi o szczyt chamstwa który musimy tolerować.
A widziałeś te plamy? Ona zrobiła chociaż zdjęcia?
@Monika__L Widziałem,przesłała zdjęcia ale widać było że ta bateria już swoje męki przeszła,wiedziałem od razu skąd te plamy bo miałem już z tym do czynienia w tym roku,tylko klient zadzwonił i grzecznie spytał czy są jakieś szanse na wymianę i powiedział że wyczyścił jakimś dziwnym środkiem,podpowiedziałem mu żeby złożył reklamację u producenta, może jakoś oko przymkną i wymienią a bateryjka nie była tania bo 4 tysiące .Jesteśmy na rynku od 25 lat stacjonarnie tu weszliśmy od paru miesięcy,mamy kilka zwrotów ale powiem szczerze że jesteśmy w szoku na co mogą wpaść klienci.Dziś w nocy ta klientka zamknęła dyskusję jako rozwiązaną ale przed zamknięciem napisała że baterie zgłosi do producenta sama i chwała jej za to że poszła tą drogą.
@Color_Home reklamację w dyskusji odrzuć ostatniego dnia bo kupująca się zaprze i ci to wyśle tak bys w czasie ustawowym tego nie zdążył dostać i zrobić ekspertyzy u producenta. Wyślij to do producenta i taką ekspertyzę zdobądź na później by mieć podstawę do odrzucenia reklamacji. Co masz w formularzu zwrotu? Odstąpienie czy reklamację?? Powód zwrotu? Jesli ti reklamacja to pamiętaj że odbierasz na swój koszt i kupujący się wycwanili i po 14dniach ci napiszę że ty nie odebrałeś (wysylasz opłaconą etykietę do kupującego)
@az1rael Ale jak mam odrzucić w dyskusji skoro klienta zamknęła dyskusję i zaznaczyła że rozwiązana,tylko przed zamknięciem napisała że sama wyślę do producenta baterie i sama robi to na własną rękę?Chodzi mi czy coś jeszcze mam zrobić tam gdzie jest zwrot zgłoszony,klientka nie chce zrobić mi tego zwrotu czy muszę zrobić decyzję zwrotną?
@az1rael Zgłosiła reklamację powód zwrotu inną bądź niezgodność z umową i czy tak to zostawić?czy muszę zrobić decyzję zwrotną tylko w zasadzie nie wiem po co skoro nie odesłała mi towaru i dyskusje zamknęła
W dyskusji nie da sie już teraz nic napisać, jak ustosunkowałeś się w 14dniach i ją odrzuciłeś to jest to rozpatrzenie reklamacji,