anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odrzucenie reklamacji problemowy klient

MAMY ROZWIĄZANIE!
Color_Home
#7 Wielbiciel#

 Witam,mam problem z kupującym który próbuje ewidentnie mnie wyrolować.Parę dni temu kupił ode mnie baterie łazienkową i w tym samym dniu po otrzymaniu paczki od razu założył dyskusję i nakazał mi zwrotu gotówki,twierdząc że bateria jest cała w plamach tak jakby ktoś potraktował ją środkiem chemicznym.W dniu wysyłki mój pracownik pod kamerą wyjmuje każdy element baterii i robi zdjęcia więc w dyskusji je przesłałem do wglądu i wytłumaczyłem że były robione wczoraj i że to jest niemożliwe.Dzwoniłem z kilku telefonów żeby wyjaśnić tę sprawę ale wszystkie połączenia były odrzucane.Napisałem że jeżeli wróci moja niezniszczona bateria to oczywiście zwrócę pieniążki.Klientka odpisuje że nie ma innej i że wyślę mi tą z plamami i prosi pomoc w dyskusji allegro,na co pracownica odpisuje do kupujacego  żeby odesłał mi towar i to ja mam podjąć decyzję o tej reklamacji.Zaczęlismy dokumentować wszystkie elementy jak zaczęły wracać do nas uszkodzone elementy baterii,nawet nie jako reklamacja tylko odstępie od umowy bez podania przyczyny.Zauważyłem że poprzez allegro kupujący myślą że wszystko im można.Nie mogę pozwolić aby ten klient robił w balona kolejnych sprzedawców i zaparłem się że nie popuszczę.Minęło 5 dni od rozpoczęcia dyskusji,klientka nie zrobiła nadal zwrotu i pytanie,gdzie odpisać o odrzuceniu reklamacji w dyskusji?czy w panelu zwrotnym nacisnąć coś muszę?bo z tego co czytam muszę się wyrobić w 14 dniach,proszę o odpowiedz.Dziękuję    

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21
LEW433
#21 Demiurg#

W każdym miejscu, masz reklamację w dyskusji tam ją odrzucasz.

oznacz moderatorów
Color_Home
#7 Wielbiciel#

Czyli w dyskusji mam napisać że reklamacja została odrzucona i to wszystko?

oznacz moderatorów
SpeedyGonzalezz
#12 Orędownik#

@Color_Home Podaj też powód odrzucenia, czyli brak zwrotu towaru. 

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów
Color_Home
#7 Wielbiciel#

Dzięki za podpowiedź,minęło 5 dni od zakupu to nie wiem czy nie za wcześnie i czy nie poczekać aż mi wyśle,bo może być tak że pójdzie po rozum i zrobi lepszą decyzję i odeśle mi mój nieuszkodzony towar a ze swoją zużytą baterią będzie dalej szukać kogo wyrolować.

oznacz moderatorów
Color_Home
#7 Wielbiciel#

@SpeedyGonzalezz klientka dziś w nocy zakończyła dyskusje i oznaczyła rozwiązana,czy teraz muszę jeszcze coś zrobić?gdzie zgłosiła zwrot,muszę wysłać decyzję zwrotną?odmowa zwrotu środków?proszę o podpowiedź

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@Color_Home nie ciesz się może wznowić. Przez panel napiszesz odmowę reklamacyjną bo jeśli zwrot to art 34.4 potrącenie kwoty zwrotu o koszt przywrócenia do stanu sprzed sprzedaży

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

Odrzuć reklamację z powodu nie wysłania towaru, nie musisz czekać 14 dni

oznacz moderatorów
Crow_Empire
#14 Krzewiciel#

Jeśli możesz w 100% udowodnić, że na filmie jest jej bateria, to masz atut, ale czy na pewno możesz to zrobić?

Co widać i jest czytelne na filmie? Znaki szczególne baterii? Naklejana etykieta z jej danymi?

Do sądu pewnie nikt nie pójdzie, chodzi tylko o to, że są kombinatorzy po obu stronach, a my tu nie wiemy która strona kombinuje  😉

Odrzucisz, napisze wniosek i dostanie kasę z AP, a Ty dostaniesz negatywa.

 

 

A swoją drogą...no nie ma łatwo w handlu na portalach zakupowych.

 

oznacz moderatorów
Color_Home
#7 Wielbiciel#

To jest bardzo proste do ustalenia.Oddaje zwrotną baterie do producenta i dział techniczny sprawdza ile czasu była używana i czym została uszkodzona.Tym bardziej ta bateria ma malowanie PVD i naprawdę zrobić na niej plamy to trzeba ostrą chemią ją potraktować.Zdarzają się różne przypadki na nowym towarze ale bez problemu producent je wymienia bez zbędnego gadania tylko chodzi o szczyt chamstwa który musimy tolerować.

oznacz moderatorów
Monika__L
#16 Inspirator#

A widziałeś te plamy? Ona zrobiła chociaż zdjęcia? 

oznacz moderatorów
Color_Home
#7 Wielbiciel#

@Monika__L  Widziałem,przesłała zdjęcia ale widać było że ta bateria już swoje męki przeszła,wiedziałem od razu skąd te plamy bo miałem już z tym do czynienia w tym roku,tylko klient zadzwonił i grzecznie spytał czy są jakieś szanse na wymianę i powiedział że wyczyścił jakimś dziwnym środkiem,podpowiedziałem mu żeby złożył reklamację u producenta, może jakoś oko przymkną i wymienią a bateryjka nie była tania bo 4 tysiące .Jesteśmy na rynku od 25 lat stacjonarnie tu weszliśmy od paru miesięcy,mamy kilka zwrotów ale powiem szczerze że jesteśmy w szoku na co mogą wpaść klienci.Dziś w nocy ta klientka zamknęła dyskusję jako rozwiązaną ale przed zamknięciem napisała że baterie zgłosi do producenta sama i chwała jej za to że poszła tą drogą.

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@Color_Home reklamację w dyskusji odrzuć ostatniego dnia bo kupująca się zaprze i ci to wyśle tak bys w czasie ustawowym tego nie zdążył dostać i zrobić ekspertyzy u producenta. Wyślij to do producenta i taką ekspertyzę zdobądź na później by mieć podstawę do odrzucenia reklamacji. Co masz w formularzu zwrotu? Odstąpienie czy reklamację?? Powód zwrotu? Jesli ti reklamacja to pamiętaj że odbierasz na swój koszt i kupujący się wycwanili i po 14dniach ci napiszę że ty nie odebrałeś (wysylasz opłaconą etykietę do kupującego)

oznacz moderatorów
Color_Home
#7 Wielbiciel#

@az1rael  Ale jak mam odrzucić w dyskusji skoro klienta zamknęła dyskusję i zaznaczyła że rozwiązana,tylko przed zamknięciem napisała że sama wyślę do producenta baterie i sama robi to na własną rękę?Chodzi mi czy coś jeszcze mam zrobić tam gdzie jest zwrot zgłoszony,klientka nie chce zrobić mi tego zwrotu czy muszę zrobić decyzję zwrotną?

oznacz moderatorów
Color_Home
#7 Wielbiciel#

@az1rael  Zgłosiła reklamację powód zwrotu inną bądź niezgodność z umową i czy tak to zostawić?czy muszę zrobić decyzję zwrotną tylko w zasadzie nie wiem po co skoro nie odesłała mi towaru i dyskusje zamknęła

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

W dyskusji nie da sie już teraz nic napisać, jak ustosunkowałeś się w 14dniach i ją odrzuciłeś to jest to rozpatrzenie reklamacji,

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

@LEW433 a jak nie zdążył odrzucić reklamacji, przed zamknięciem dyskusji?

kolejny babol allegro - dyskusja to niby reklamacja, a steruje nią kupujący

z pkt widzenia konsumenta - należy ją po pewnym czasie wznowić i wystąpić do pok

był tutaj opisywany przypadek, gdy kupujący wznowił dyskusję po kilku miesiącach

i dostał wypłatę z pok

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@Color_Home masz odrzucic na piśmie 14 dnia reklamacji jak towar nie wróci na ekspertyzę powód odrzucenia brak udostępnienia towaru do ekspertyzy reklamacyjnej. Odpisz w wiadomości do sprzedajacej przez allegro i załącz pismo w pdfie o takiej samej treści z danymi osobowymi kupującej.

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Color_Home Sprawdziłam dyskusję i widzę, że klientka zdecydowała się na złożenie reklamacji bezpośrednio do producenta, a dyskusja została już zakończona. 

oznacz moderatorów
Color_Home
#7 Wielbiciel#

@Sa_nova tak dokładnie,no skoro dostała info od was że ma mi odesłać baterie i dopiero ja wtedy będę rozpatrywał,klienta pisze że sama bezpośrednio wyślę do producenta,zamyka dyskusję to jak mam stwierdzić że odrzucam reklamację bo trochę tego nie rozumiem.Myślę że lepszym pomysłem byłaby opcja przy każdym zakupie 14 dni na odpisanie na temat złożonej reklamacji a dopiero wtedy gdy klient się nie zgadza powinno się otworzyć dyskusję.

oznacz moderatorów