Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,mam problem z kupującym który próbuje ewidentnie mnie wyrolować.Parę dni temu kupił ode mnie baterie łazienkową i w tym samym dniu po otrzymaniu paczki od razu założył dyskusję i nakazał mi zwrotu gotówki,twierdząc że bateria jest cała w plamach tak jakby ktoś potraktował ją środkiem chemicznym.W dniu wysyłki mój pracownik pod kamerą wyjmuje każdy element baterii i robi zdjęcia więc w dyskusji je przesłałem do wglądu i wytłumaczyłem że były robione wczoraj i że to jest niemożliwe.Dzwoniłem z kilku telefonów żeby wyjaśnić tę sprawę ale wszystkie połączenia były odrzucane.Napisałem że jeżeli wróci moja niezniszczona bateria to oczywiście zwrócę pieniążki.Klientka odpisuje że nie ma innej i że wyślę mi tą z plamami i prosi pomoc w dyskusji allegro,na co pracownica odpisuje do kupujacego żeby odesłał mi towar i to ja mam podjąć decyzję o tej reklamacji.Zaczęlismy dokumentować wszystkie elementy jak zaczęły wracać do nas uszkodzone elementy baterii,nawet nie jako reklamacja tylko odstępie od umowy bez podania przyczyny.Zauważyłem że poprzez allegro kupujący myślą że wszystko im można.Nie mogę pozwolić aby ten klient robił w balona kolejnych sprzedawców i zaparłem się że nie popuszczę.Minęło 5 dni od rozpoczęcia dyskusji,klientka nie zrobiła nadal zwrotu i pytanie,gdzie odpisać o odrzuceniu reklamacji w dyskusji?czy w panelu zwrotnym nacisnąć coś muszę?bo z tego co czytam muszę się wyrobić w 14 dniach,proszę o odpowiedz.Dziękuję
@Color_Home screenshoota se z forum zrób z odpowiedzią moderatorki że kupująca złoży sama reklamację u producenta i pamietaj że jak producent ją spławi że nie uwzględni tej reklamacji to wroci do ciebie i się slowem nie zająknie że reklamacja odrzucona z jej winy bo czyściła tym co nie trzeba
Dzięki,trafna podpowiedź