Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zamówił u nas przedmiot, jako sposób dostawy wybrał pobranie. Niestety towaru nie mogliśmy wysłać, zamówienie zostało anulowane. Zgłosiliśmy wniosek o zwrot prowizji, który allegro odrzucił. Powód: brak numeru listu przewozowego. W jaki sposób ubiegać się o zwrot prowizji?
@MojDywan Zacząłbym od napisania odwołania: https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym
@MojDywan jeśli to z Twojej winy to ciężko będzie uzyskać zwrot, w regulaminie jest kiedy przyznają zwrot prowizji 🙂
Podłączę się... w moim przypadku koleś nie odebrał przesyłki z paczkomatu, wraca do nadawcy... też nie zwrócą prowizji? list itd. wypełnił ( w sumie wymusiłem), przekazałem, że nie wyślę zanim tego nie zrobi... jest fanie bo koszt przesyłki, prowizja... hm..
@krafi na allegro czy allegro lokalnie ? sprzedałeś jako firma czy osoba prywatna ? odstąpił czy jaki powód nie odebrania ?
Allegro powinni zwrócić bo nie z Twojej winy
Allegro lokalnie jest opłata bezzwrotna ale można powalczyć 🙂
Co do kosztów wysyłki i powrotu musisz odpowiedzieć czy sprzedaż konsumencka czy prywatna ?
Niestety lokalnie, prywatna sprzedaż, towar używany - jak nowy, nie odebrał.. bo nie odebrał 48 godz w paczkomacie i wraca... mam gościa z imienia i nazwiska... a nick to: aaaguniek .. jakby się ktoś spotkał to w żadnym razie nie wysyłać za pobraniem... a przy okazji jest gdzieś jakaś czarna lista takich delikwentów?
@krafi Na AL czarnej listy nie ma i tacy klienci czują się i są bezkarni.
Próbuj się odwołać i jeśli to nie problem dla ciebie to daj sobie spokój z pobraniówkami i odbiorami osobistymi .Takie formy wysyłek mogą cię sporo kosztować .