Dzien dobry, Mam problem z allegro polegajacy na blokadzie i weryfikacji konta. Konto sprzedaje od 5 lat i nie bylo wczesniej takiej sytuacji. Po doslaniu wymaganych dokumentow, obsluga allegro wciaz wymysla nowe problemy. Kolejnym z nich bylo zdjecie towaru, ktore przeslalismy. Nastepnie czy posiadamy wspolprace z hurtownia, tak posiadamy przeslalismy screeny ze wspolpracy z hurtownia, towaru, warunkow itp. Kolejna byla prosba o rozwiazanie wszystkich dyskusji, ktore tez zostaly rozwiazane. Po calym procederze allegro znowu wypytuje o weryfikacje, ktora wczeniej zakceptowali. Czy to jest zgodne z prawem? Bezpodstawna blokada srodkow i konta? Prosze o informacje wiadomosc od allegro: "częściowo ograniczyliśmy funkcjonalność Twojego konta. Dlaczego to zrobiliśmy?Ze względów bezpieczeństwa - zależy nam na tym, aby potwierdzić, że z konta korzysta uprawniona osoba, która może sfinalizować transakcje. Co to dla Ciebie oznacza? automatycznie zakończyliśmy Twoje oferty z opcją "Kup Teraz" oraz licytacje, w których nie złożono ofert zakupu, nie możesz wystawić nowych ofert, możesz kupować. Co możesz zrobić?Potwierdź swoją tożsamość i możliwość finalizacji transakcji. Prześlij nam: kolorowe zdjęcia (nie skany) obu stron Twojego dokumentu tożsamości, zdjęcie towaru wystawionego na sprzedaż wraz z umieszczonym obok niego Twoim dokumentem tożsamościi/lub zdjęcia dokumentów, które potwierdzą, że zawarte przez Ciebie transakcje zostaną zakończone pozytywnie. Dokumentami takimi mogą być umowy z dostawcami, faktury zakupu towaru, zrzuty ekranu potwierdzające posiadanie konta zakupowego w hurtowniach, w których zamawiasz oferowany towar. Uzupełnij wszystkie numery śledzenia przesyłek w zakładce Zamówienia. Podstawa regulaminowa: art. 2.12 Regulaminu Allegro Jak przygotować zdjęcia?Na dokumencie muszą być widoczne: imię i nazwisko, data urodzenia i ważności dokumentu, zdjęcie, narożniki dokumentu. Pozostałe dane możesz zakryć – na przykład paskiem papieru. Nie modyfikuj zdjęć. Powinny być zrobione w dużej rozdzielczości. Prześlij załączniki zgodnie z instrukcją – dzięki temu szybciej przeprowadzimy weryfikację. Jeśli będziemy potrzebować dodatkowych dokumentów, poprosimy o to w kolejnych wiadomościach. Po weryfikacji nie będziemy przetwarzać zdjęć i usuniemy je z systemu. Jak się z nami skontaktować?Napisz do nas i wyślij nam zdjęcia za pośrednictwem tego odnośnika.Weryfikację możemy przeprowadzić wyłącznie mailowo - nie kontaktuj się z nami w tej sprawie na czacie, ani telefonicznie. Działania na Twoim koncie podjęliśmy na podstawie zgłoszenia pochodzącego z naszych automatycznych systemów sprawdzających. Dotyczą one wszystkich rynków. Jeśli chcesz się odwołać od naszej decyzji, sprawdź jak możesz to zrobić. Uwaga! Prosimy, nie używaj opcji „Odpowiedz”, ponieważ tak wysłana wiadomość do nas nie dotrze. -- Pozdrawiamy, Zespół Allegro