Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowni.
Do końca ubiegłego tygodnia miałem 708/1000 możliwych punktów. W piątek dostaliśmy 4/5 za zgodnośc produktu. A konkretniej nie było deklarowanej regulacji obrotów przy szlifierce kątowej. Działamy w dropie i opis jest ładowany z automatu. Nie ważne , powinniśmy sprawdzić - nasza wina. Dziś nasza punktacja do trochę ponad 200/1000. Co jest dramatem!
Rozumiem dostać 1/5 , ale 4/5 i o ponad 500 2 dół?
Czy ktoś wyjaśni?
Dziękuję
@hultajespzoo sprawdź inne obszary bo to nie przez to 🙂
Obszar o którym piszesz to
Polecenia 0/100
Zadowolenie 0/170
Nie da się na tym zjechać tak nisko więc 😞
W innych obszarach nic nie było zmieniane 😞
@hultajespzoo może nie odpowiedzieliście na czas, rozpoczęta dyskusja ?
Absolutnie nic takiego/
@hultajespzoo no tak jak masz 9 komentarzy to nie dziwne 😉
Tak , masz rację . Nie jest to powalająca liczba, ale wcześniej miałem jeszcze mniej i było bardzo dobrze.
@hultajespzoo tak ale przy tak niskiej ilości komentarzy średnia wychodzi gorzej, poczekaj z czasem się poprawi o ile znowu nie nałapiesz mniej gwiazdek 😞
Ale myślisz, że drastyczny spadek, przy jednej ocenie 4/5 jest możliwy? Ok, rozumiem, że mało jeszcze mam komentarzy... ale do tej pory wszytskie były 5/5 teraz jeden wpadł 4/5 i od razu punktacja o 500 w dół?
@hultajespzoo Kliknij w znak zapytania obok zadowolenia kupujących, to się zdziwisz jak oni to liczą 😉
Za każde 0.01 w przedziale 4.90 - 4.85 tracisz 10 pkt
Za każde 0.01 poniżej 4.85 tracisz 20 pkt
Jeżeli masz w tej chwili 4.75, to tracisz 200+50 punktów (jeżeli dobrze liczę......)
( (4.90 - 4.85) / 0.01) * 10 + ( (4.85-4.75) / 0.01 ) * 20
Gdzieś jeszcze musiało Ci spaść, przejrzałeś wszystkie sekcje? Wysyłki w terminie, odpowiedzi?
Dzięki za konkrety. Dbamy o jakość obsługi najlepiej jak możemy! Bardzo nam na tym zależy, a tu taka niespodzianka. Trochę się odechciewa ,że 2 miesiące dbania o każdy szczegół i jeden zonk nie z mojej winy i spadek praktycznie na sam dół.
Oj, odechciewa się, człowiek się spina, życie osobiste daleko w tyle, żeby tylko zadowolić kapryśnych, złośliwych i takich tam jeszcze innych kupujących oraz szacowne Allegro oczywiście też. Pakuję następnego dnia po wpłacie, bez śniadania lecę na pocztę, bo mam kawałek, taszczę te paki na piechotę, bo tak się składa, ze nie mogę prowadzić auta i na co to wszystko?????????? Teraz będzie ciekawie, ponieważ klientka opłaciła kilka aukcji i poprosiła o wysyłkę za dwa tygodnie. Czego mogę się spodziewać za kilka dni? Już wiem, ocena za czas wysyłki poniżej poziomu. Czy allegro ma jakiś plan B na takie sytuacje?
@wspomnienieprlu Nie przejmuj się. Program statystyk opiera się na ocenach wszystkiego i dla wszystkich, a jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego.
Tak, zgadzam się, ale niespełnianie standardów wyznaczonych przez wielkie allegro grozi blokadą konta.Dla nich to drobiazg zdyskwalifikować takiego maluczkiego, co na chleb sobie tutaj dorabia.