Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Omyłkowo został wysłany zły model produktu który klient zamówił. Kupujący zauważył błąd i skontaktował się zgłaszając to. Nie chce zwrotu pieniędzy tylko otrzymać prawidłowy model. Czy jeżeli zgłosi zwrot ja go zaakceptuje lecz oddam mu tylko za wysyłkę zwrotną i wyśle mu produkt już na własny koszt Allegro nie przyczepi się że nie została zwrócona kwota za produkt? Czy również nie odbiję się to punktowo w zakładce mojej jakości sprzedaży?
kupił ze smartem to niech zrobi zwrot smartem jak paczka dojdzie i zamówi w międzyczasie jeszcze raz to samo ze smartem możesz mu jakiś mały gratis za swoją pomyłkę dołożyć będzie kontent a kasę za 1 paczkę i tak zwrócisz za parę dni
@az1rael problem w tym że paczka była bez smarta i jeżeli tak zrobię to kupujący będzie stratny o kolejną wysyłkę.
@PanChytrusek w zakładce zwroty kliknij Decyzja zwrotowa i wybiwrz Odmowa zwrotu środków zaznacz np. Dosyłam brakujący element
@Client:44052296 tylko w tym przypadku klient nie odzyska kosztów wysyłki zwrotnej.
Dlatego zastanawiam się nad tym co piszesz tylko przyjmując zwrot ale oddając tylko koszt wysyłki. Lecz nie wiem jak zareaguje na to Allegro, bo jest to moja pierwsza taka sytuacja.
@PanChytrusek wyślij kuriera z nowym przedmiotem i zaznacz paczkę zwrotną.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
W razie możliwości prosiłbym o pomoc 🙏
@PanChytrusek Najistotniejsze jest, żebyś wyjaśnił tę sprawę z kupującym. Jakiej pomocy od nas oczekujesz?
@nat_not Chodzi mi o to co pisałem na samym wstępie. Klient dostał omyłkowo inny model niż zamówił, zgłosił zwrot(reklamacje) z prośbą o wysłanie prawidłowego modelu. Teraz jeżeli ja go zaakceptuje(zwrot) lecz oddam mu tylko za wysyłkę zwrotną i wyśle mu produkt już na własny koszt Allegro nie przyczepi się że nie została zwrócona kwota za produkt? Czy również nie odbiję się to punktowo w zakładce mojej jakości sprzedaży? Produkt nie był zakupiony w Smart.
@PanChytrusek Jeśli kupujący nie zgłosi żadnych problemów z tym zamówieniem, nie musisz się obawiać konsekwencji. Jak rozumiem, nie chcesz się ubiegać o zwrot prowizji, więc kwota, którą oddasz klientowi, nie będzie tutaj problemem.
@nat_not Super, to chciałem usłyszeć. Klient nie ma z tym problemu a my jesteśmy już pogodzeni że jesteśmy i tak stratni na tym produkcie (oczywiście z naszej własnej winy). No chyba że miałabyś inny pomysł na rozwiązanie tej sytuacji?
Przecież jak wyjaśnisz wszystko z kupującym to dlaczego Allegro miałoby cię karać?
Czy to jest jakis problem, zeby zwrocic kupujacemu pieniadze bezposrednio na konto za koszty ktore poniosl? 😮