Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
klient wybrał metodę dostawy allegro kurier one z dostawą jutro.
Wygenerowała mi się etykieta ale nie ma żadnych informacji jaka firma to obsługuje ani nic.
nie było opcji żeby ustawić ani zaznaczyć odbioru podjazdu kuriera.. Co ja mam z tym zrobić i jak i skąd uzyskać jakieś informację?
Na etykiecie w polu nadawca jest wygenerowany adres siedziby mojej formy która nie ma nic wspólnego z miejscem magazynu. Zupełnie inne województwa nawet.
@nowantsklep Cześć. 🙂 Podjazd kuriera możesz zamówić w tej zakładce: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/wysylam/lista-przesylek
Adres jest pobierany z ustawień Książki adresowej, którą uzupełnisz tutaj: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ustawienia
Cześć
co mam zrobić jeśli etykieta została wygenerowana i w polu nadawca jest wpisany zły adres?
Na etykiecie w polu nadawca jest wygenerowany adres siedziby mojej firmy, która nie ma nic wspólnego z miejscem magazynu. Zupełnie inne województwa nawet.
@nowantsklep W zakładce Zamówienia możesz usunąć przesyłkę po przejściu do szczegółów wybranego zamówienia.
Następnie wygeneruj nową, poprawną etykietę.
Mam tą opcję zablokowaną. Co może być przyczyną?
@nowantsklep Podaj mi proszę numer tego zamówienia
f5663010-846d-11ed-a397-61af954b0e78 nr zamówienia
nr przesyłki ALE000050A21D22
teraz próbuje nadać nową przesyłkę i wybija mi taki komunikat. Czy tej opcji kurier jutro nie zamówi się poza wyznaczonymi miastami?
@nowantsklep Allegro One Kurier to metoda dostawy dostępna wyłącznie dla kilku miast. Sprawdź, czy kod pocztowy jest obsługiwany przez Kuriera Allegro One: https://allegro.pl/kampania/one/kurier
Czy żeby zmienić rodzaj dostawy klient musi kilknąć zwrot czy może jakoś zmienić na inną opcję wysyłki? Czy jest jakiś inny sposób?
@nowantsklep Istnieją dwa rozwiązania: możesz poprosić Kupującego o anulowanie zamówienia i dokonanie nowego z wybraniem innej wysyłki lub wysyłka na własną rękę po ustaleniu kosztów z Kupującym.
Jeśli Twój kod pocztowy nie jest obsługiwany przez tę metodę dostawy, to usuń ją proszę ze swojego cennika, bo obecnie nie będziesz w stanie nadać takiej paczki. Pozostaw tylko One Boxa i One Punkt jako osobne pozycje zamiast pakietu z One Kurierem.
Możesz ewentualnie napisać wiadomość mejlową na onehandlowy@allegro.pl. Tam zweryfikujemy, czy możemy na Twój adres udostępnić podjazdy naszych kurierów.
Tak, najlepszy sposób na rozwiązanie to powtórny zakup z dobrą metodą dostawy.