Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Opłata wysyłki nie została zaksięgowana, co teraz? Mam płacić poraz drugi?
Proszę konsultanta Inpoastu o wyjaśnienie. Miałam juz taki przypadek, ze dwie przesylki nie zostały przyjęte i dostałam żadnego zwrotu. Jak to właściwie działa?
@nostalgia53 poproszę o pomoc doradcę InPostu, ale uściślijmy proszę czy masz na myśli Manager Przesyłek InPostu? I tam doładowanie konta nie zostało zaksięgowane?
Tak, chodzi o Manager Przesyłek InPostu, pieniądze z konta zostały pobrane.
@nostalgia53 serdecznie prosimy o podjęcie z nami kontaktu mailowo na adres: pomoc@inpost.pl. Prosimy o podanie loginu do Managera Paczek (adres e-mail), numeru paczki, jeśli została wygenerowana, potwierdzenia płatności w PDF (jeśli sprawa dotyczy niezaksięgowanego doładowania konta). Postaramy się to zweryfikować i pomóc.