anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Opłaciłam wysyłką Allegro Paczkomat, niezostała zaksiegowana

nostalgia53
#10 Popularyzator#

Opłata wysyłki nie została zaksięgowana, co teraz? Mam płacić poraz drugi?

Proszę konsultanta Inpoastu o wyjaśnienie. Miałam juz taki przypadek, ze dwie przesylki nie zostały przyjęte i dostałam żadnego zwrotu. Jak to właściwie działa?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@nostalgia53 poproszę o pomoc doradcę InPostu, ale uściślijmy proszę czy masz na myśli Manager Przesyłek InPostu? I tam doładowanie konta nie zostało zaksięgowane? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

nostalgia53
#10 Popularyzator#

Tak, chodzi o Manager Przesyłek InPostu, pieniądze z konta zostały pobrane.

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@nostalgia53 serdecznie prosimy o podjęcie z nami kontaktu mailowo na adres: pomoc@inpost.pl. Prosimy o podanie loginu do Managera Paczek (adres e-mail), numeru paczki, jeśli została wygenerowana, potwierdzenia płatności w PDF (jeśli sprawa dotyczy niezaksięgowanego doładowania konta). Postaramy się to zweryfikować i pomóc. 

oznacz moderatorów