Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zakupił sprzęt na mojej aukcji. umieściłem realne zdjęcia . na których widać sprzęt powystawowy i pełen komplet. Paka była świetnie zapakowana w twardym opakowaniu plus dwie folie .Terminowo została wysłana.
Klient nie wyszedł z propozycją zwrotu mimo że paczka była za pobraniem i miał możliwość wglądu.
Gdzie mam się zgłosić gdyż uważam że ta ocena jest nie sprawiedliwa i żadnej winy z naszej strony nie było. A brak chęci do mediacji klienta wyraża jego złośliwość.
@Casemi1 takie życie, przyzwyczaj się bo mam wrażenie że to Twój pierwszy negatyw 😄
opinia negatywna druga jednak pierwsza niesprawiedliwa.
gdzie mam się zgłosić o pomoc. kolega może wie?
Allegro zezwala na subiektywne oceniane które często mija się z prawdą ale jeśli komentarz nie był obraźliwy ani w inny sposób łamiący regulamin nic u nich nie wskórasz .Pozostaje Ci przekonanie tego klienta do zmiany opinii.
@Casemi1 szkoda Twojego czasu , brak uchwytu do pojemnika powinien być opisany
@Casemi1 Nie usuną jak nie narusza regulaminu i nie obrazą ale: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201&subjectId=0cf36533-0...