Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej, mam pytanie odnośnie opinii od kupujących. Generalnie jestem młodym sprzedającym na allegro. Mam już 2 super opinie, i teraz dostałem negatywa przez co, allegro mnie zablokowało 🙂
Negatyw przez to, że w paczce był jakiś uszkodzony element przez producenta, o czym oczywiście klient nie poinformował. Kliknął nie polecam sprzedającego i ocenił zgodność z towarem na 1 gwiazdkę, a obsługę na 5 :D.
Oczywiście, próbuje się z klientem skontaktować, ale czy macie jakieś doświadczenie z takimi przypadkami? Allegro pomaga w takich przypadkach?
Dla Ciebie trudna sytuacja, w zasadzie bez dogadania się z kupującym nic nie zdziałasz.
@Majoris_pl Tak, mamy... Allegro nie pomaga niestety.
Musisz się dogadać z kupującym ale widzę, że ocena już chyba zmieniona? 🙂
@Majoris_pl Teraz tylko zostało dogadać się z działem bezpieczeństwa o szybkie zdjęcie blokady.
Widzę, że zdjęcie blokady trwa zdecydowanie dłużej, niż jej założenie.
Chciałbym tylko wypisać mega żal do tego portalu, za to że traktują tu sprzedawców- szczególnie nowych jak przedmioty. Naliczają punkty za to kto szybciej odpowie klientowi, a jak do nich się piszę (kontakt allegro) w pilnych sprawach to nie odpowiadają przez cały dzień. Hipokryzja.
Ponad 24h blokady, zero wsparcia, zrozumienia i pomocy. Klienci się niepokoją.
Po szybkim sprostowaniu negatywu czekać trzeba na łaskawców.
Jednak opinie sprzedających na allegro okazują się całkiem zasadne.