Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po rozpoczęciu przygody z Allegro było wszystko ok do pierwszego negatywa,klient pisze o mokrym kartonie ,słabo zabezpieczonych gałązkach /nie wiem co to znaczy bo albo się połamały albo nie / i inne bzdety.Drugi negatyw dostałem kilka dni temu ,że kupione rośliny padły po kilku dniach /kupione miesiąc temu/ i straciłem Smarta .Chciałbym się dowiedzieć jak Allegro weryfikuje negatywy? Czy jest jakakolwiek weryfikacja np. zdjęciami czy zależy to tylko od humoru kupującego. W końcu niektórzy żyją z handlu na Allegro i jest to dla nich praca a niesłusznie wystawiony negatyw niweczy ich starania.
Niestety, kupujący może wystawić negatywa za nic i Allegro nic z tym nie zrobi, jeśli żyjesz z handlu to nie możesz ograniczać się tylko do Allegro bo umrzesz z głodu, ewentualnie indywidualnie pertraktuj z klientem, aby zmienił zdanie i usuną negatywa
Wprost przeciwnie. Jestem kupującym i allegro usunęło mi opinie negatywną po tym jak napisałem co sprzedający załączył do zakupu. Było to oczywiście ogólnie opisanie poprzez " niezgodne z regulaminem" .
@Mydaw Już Ci napisałem w drugim wątku, że Allegro miało rację usuwając Twój komentarz. To jest "oceń sprzedającego", a nie miejsce na wpisywanie zawartości zakupu. Do tego służy "ocena produktu"
@jantarczewa Nie wiem jak wyglądał ten komentarz, Allegro ma regulamin i w nim jest opisane jak powinien wyglądać komentarz, możesz zgłosić jak go narusza.
A gdzie ten regulamin ?
@jantarczewa nasz regulamin znajdziesz tutaj. Artykuł 11 dotyczy Systemu ocen na Allegro.
Niestety ale jako sprzedawca skazany jesteś na moc subiektywnych ocen od swoich klientów . Allegro nic złego w tym nie widzi ,chyba że w komentarzu klient w jakiś cię słownie obraził to może komentarz usunąć .