Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich, mam do was pytanie, może będziecie się orientować, np jeżeli wystawie aukcje z opcją allegro smart ( aby kupujący mieli darmową wysyłkę ), spełniam wszystkie wymagania , trzeba jeszcze najpierw wypełnić opcje zwroty itp, jak już to wszystko ustawię, i jak już ktoś ode mnie kupi przedmiot , i będzie chciał zwrócić ten kupiony przedmiot na podstawie zwrotu 14 dniowego, to czy mam obowiązek przyjąć go? bo np jestem osobą prywatną, prawidłowo nie powinno obowiązywać mnie to, ale musiałem wypełnić opcje zwrotu bo tak to bym np nie miał opcji smart, a może coś innego zaznaczyc w opcjach zwrotu?
@odjechany188 Jeśli w ofercie podasz informację o możliwości zwrotu (a darmowy zwrot jest jedną z korzyści Allegro Smart!), nie możesz później odmawiać go klientom.
Ale nie da się tak zrobić aby nie wypełniać tych zwrotów aby mieć opcje na swojej aukcji allegro smart ? Albo prościej aby mieć opcje allegro Smart to muszę obowiązkowo wtedy przyjmować zwroty od kupujących , nawet jak jestem osobą prywatną?
@odjechany188Jeśli jesteś osobą prywatną i masz możliwość wystawienia ofert z opcją Smart, ale wymagane jest wypełnienie zakładki Zwroty, to nie musisz jej wypełniać tak, jak to robią firmy na podstawie prawa konsumenckiego. Osoba prywatna może na przykład wyznaczyć 1 dzień na zwrot i może dodatkowo podać w zakładce inne warunki, które zwrot bez podania przyczyny utrudnią, czego nie mogą robić firmy.
Albo przyjmujesz zwroty i masz Smarta, albo nie przyjmujesz zwrotów i nie masz Smarta.
Program Smart gwarantuje kupującym darmowy zwrot, więc nie możesz mieć Smarta bez przyjmowania zwrotów.
@nat_not pisałem na live chat allegro i konsultantka powiedziała mi jeżeli włączę opcje allegro smart to owszem muszę przyjmować zwroty, ale jeżeli jestem osobą prywatną to mogę napisać w aukcji albo w rubryce że nie przyjmuję zwrotów i wtedy nie muszę przyjmować zwrotów od kupujących.
@odjechany188 czyli musisz przyjmować zwroty, ale nie musisz przyjmować zwrotów 😆
@odjechany188 konsultantka poradziła Ci jak wystawić ofertę niezgodna z regulaminem. Opis oferty nie może wprowadzać w błąd, czyli nie można podać warunków zwrotów i jednocześnie informować, że nie przyjmuje się zwrotów.
Szkoda, że jednak może, mnie to spotkało i Allegro ma wyrąbane na sytuację. A sprzedawca dalej korzysta z Allegro Smart mimo, że łamie regulamin. Korzyści bez obowiązków, każdy by tak chciał.