Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
wystawilem jako osoba prywatna na licytację na tradycyjnym Allegro (nie Allegro lokalnie) przedmiot, doszło do finalizacji transakcji, po czym kupujący rozmyślił się i poprosił mnie o zwrot, na co - choć nie obliguje mnie do tego prawo - zgodziłem się. Czy i w jaki sposób mogę teraz odzyskać prowizję od transakcji?
Tak, możesz wystąpić o zwrot naliczonej opłaty. https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat...
Podejrzewam jednak, że Allegro będzie Ci utrudniać odzyskanie prowizji od sprzedaży, gdy finalnie nie doszło do sprzedaży, wtedy odwołaj się opisując całą sytuację. https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym
Dziękuje. W aukcji nie miałem wypełnionej sekcji „warunki zwrotów”, stad kupujący nie może zaznaczyć, ze zwrot odbywa się nie z mojej winy- czy będzie to przeszkodą w uzyskaniu zwrotu prowizji?
Edit. Rozumiem. Dzięki raz jeszcze!
Zdziwiłem się. Jeśli kupujący zapłacił, to po co zwracałeś, było wysłać
i by musiał odebrać 🙂 Jak nie to by musiał płacić drugi raz za wysyłkę 🙂
Moze nie wyraziłem się jasno- używając sformułowania „finalizacja transakcji” miałem na myśli, ze kupujący zapłacił i otrzymał przedmiot.
No to trzeba było się nie zgadzać (jeśli nie jesteś firmą), no ale cóż, szkoda kasy na zwroty i czasu na wrzucanie znów 🙂
Oczywiście, masz racje, ale kupujący mocno nalegał, dlatego w geście dobrej woli przystałem na tę opcję. Czyli prowizja jest do odzyskania? 😉 ile średnio trwa rozpatrywanie wniosku o zwrot prowizji?
3-7 dni roboczych
Jeśli kogoś by to interesowało, to zwrot prowizji odbył się bezproblemowo i w czasie krótszym niż 24h😉