Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Miałam sytuację, gdzie zgłosiła się do mnie osoba chętna na zakup wystawionego przedmiotu. Chciała znać mój e-mail (podałam), bank w którym mam konto. Na pocztę elektroniczną dostałam link niby z allegro. Po kliknięciu w niego miałabym niby odebrać pieniądze za sprzedany przedmiot. Link był jakiś "felerny". Zawierał przekierowanie do banku w którym miałabym podać nr klienta, hasło i pin (do karty??). Pani kontaktowała się na przez WhatsApp. Numer z którego się kontaktowała 722 786 216.
Tak wyglądała otrzymana na poczcie wiadomość.
@Josephine34 znane wyłudzenie 🙂 https://spolecznosc.allegro.pl/t5/sprzedaj%C4%85cy-o-allegro-lokalnie/czy-kupuj%C4%85cy-potrzebuje-m... Mam nadzieję że nie logowałaś się ?
do pewnego momentu tak. PIN dał do myślenia...
@Josephine34 Dobrze, że zachowałaś czujność! Na wszelki wypadek jednak przeskanuj swoje urządzenie programem antywirusowym 🙂
@Josephine34 Cześć. Jest to próba wyłudzenia danych. Wiadomość mejlową prześlij nam na adres phishing@allegro.pl (skorzystaj z opcji "przekaż dalej"). Jeśli zalogowałaś się na swoje konto bankowe przez link nieznanego pochodzenia, to koniecznie skontaktuj się w tej sprawie z bankiem, następnie zmień swoje dane logowania.
Ustaw również logowanie dwuetapowe na Allegro: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/logowanie-i-haslo/czym-jest-dwustopniowe-logowanie-i-dlaczeg...
Dzięki. Przekazałam.