anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy kupujący potrzebuje mojego e-maila lub numeru telefonu na Allegro Lokalnie?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Martuszka89
#7 Wielbiciel#

Screenshot_2021-10-08-20-06-23-851_pl.allegro.jpg

 Cześć, czy to oszustwo? 

oznacz moderatorów
9 916 ODPOWIEDZI 9 916
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mzasiec nie mamy możliwości anulowania tej transakcji, jednak po 5 dniach nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane, a oferta wznowiona. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:50148883
#2 Obserwator#

Witam mam problem, mam taką sytuacje jak powyżej aczkolwiek, podałem maila. Co powinienem zrobić. Konto klienta jest zawieszone więc już po sprawie czy powinienem się czegoś obawiać.Screenshot_20240315-103146 (2).jpg

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:50148883 nie, samo podanie e-mail nie niesie konsekwencji, ale nie klikaj proszę w żadne podane w wiadomości jaką otrzymasz linki i nie podawaj swoich danych.

@fryta1231 dziękuję za zgłoszenie, zabezpieczyliśmy to konto. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
tonikowski
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Dzisiaj miałem to samo zdarzenie. Kupujący rozpoczął zakup, po czym wysłał wiadomość, żebym podał swój adres mail, bo inaczej nie może dokończyć zakupu. Oczywisty przekręt. Nick kupującego 

Konrad (Motors-Creator)XXX.png

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@tonikowski Dziękuję za zgłoszenie. Konto zablokowane. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
IzabelaDobroc
#7 Wielbiciel#

W dniu dzisiejszym dostałam taką wiadomość od użytkownika Kristov1854

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@IzabelaDobroc czy możesz pokazać nam zdjęcie lub zrzut tej wiadomości? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
IzabelaDobroc
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@IzabelaDobroc bardzo Ci dziękuję, działam już w sprawie tego konta. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
SuperWladca
#3 Debiutant#

Witam, mam to samo chyba tez oszustwo z konta FiliGraw.

SuperWladca_0-1734194282482.png

 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@SuperWladca dziękuję, to konto jest już zablokowane.

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:60687989
#7 Wielbiciel#

Pani chciała kupić sweterek i dres potrzebowała mojego emaila i mówiła że już zapłacone muszę potwierdzić w maila A jak nie mogę tego potwierdzić.  Niewiem dlaczego 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Nie otwieraj żadnych linków , jeśli zapłąciła środki masz tu -https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/

Może to być próba wyłudzenia , bądź ostrożny-a

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:60687989 dobrze, że zachowałaś czujność. Twój e-mail nie jest potrzebny do zawarcia transakcji. Czy chodzi o wiadomość jaką otrzymałaś do tej oferty: 651438FA-1809-476B-9EB8-189757B70FF2? Konto osoby, która do Ciebie napisała jest już zablokowane. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
alex28919
#7 Wielbiciel#

Cześć, ja właśnie dzisiaj dostałam taka wiadomość i z rozpędu podałam maila. Na początku nie wydało mi się to podejrzane. Numer kupującego to 103752046.

oznacz moderatorów
jswacha
#7 Wielbiciel#

Dzisiaj użytkownik Piotr(Futbolero) rządał maila. Rzekomo płatność allegro nie działa. 

oznacz moderatorów
monikapoz4
#7 Wielbiciel#

 Witam.O 17:29 dostalam coś takiego z loginu Client:103042474

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@monikapoz4 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
VintagePearl
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, ja również dostałam taką wiadomość na allegro lokalnie od Użytkownika o nicku mpjaro. Załączam screen z rozmowyoszust.jpg

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@VintagePearl bardzo dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zabezpieczyliśmy to konto. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów