
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć, czy to oszustwo?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mzasiec nie mamy możliwości anulowania tej transakcji, jednak po 5 dniach nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane, a oferta wznowiona.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam mam problem, mam taką sytuacje jak powyżej aczkolwiek, podałem maila. Co powinienem zrobić. Konto klienta jest zawieszone więc już po sprawie czy powinienem się czegoś obawiać.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:50148883 nie, samo podanie e-mail nie niesie konsekwencji, ale nie klikaj proszę w żadne podane w wiadomości jaką otrzymasz linki i nie podawaj swoich danych.
@fryta1231 dziękuję za zgłoszenie, zabezpieczyliśmy to konto.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry. Dzisiaj miałem to samo zdarzenie. Kupujący rozpoczął zakup, po czym wysłał wiadomość, żebym podał swój adres mail, bo inaczej nie może dokończyć zakupu. Oczywisty przekręt. Nick kupującego
Konrad (Motors-Creator)

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@tonikowski Dziękuję za zgłoszenie. Konto zablokowane.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W dniu dzisiejszym dostałam taką wiadomość od użytkownika Kristov1854

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@IzabelaDobroc czy możesz pokazać nam zdjęcie lub zrzut tej wiadomości?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@IzabelaDobroc bardzo Ci dziękuję, działam już w sprawie tego konta.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, mam to samo chyba tez oszustwo z konta FiliGraw.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@SuperWladca dziękuję, to konto jest już zablokowane.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pani chciała kupić sweterek i dres potrzebowała mojego emaila i mówiła że już zapłacone muszę potwierdzić w maila A jak nie mogę tego potwierdzić. Niewiem dlaczego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie otwieraj żadnych linków , jeśli zapłąciła środki masz tu -https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/
Może to być próba wyłudzenia , bądź ostrożny-a

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:60687989 dobrze, że zachowałaś czujność. Twój e-mail nie jest potrzebny do zawarcia transakcji. Czy chodzi o wiadomość jaką otrzymałaś do tej oferty: 651438FA-1809-476B-9EB8-189757B70FF2? Konto osoby, która do Ciebie napisała jest już zablokowane.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć, ja właśnie dzisiaj dostałam taka wiadomość i z rozpędu podałam maila. Na początku nie wydało mi się to podejrzane. Numer kupującego to 103752046.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzisiaj użytkownik Piotr(Futbolero) rządał maila. Rzekomo płatność allegro nie działa.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam.O 17:29 dostalam coś takiego z loginu Client:103042474

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@monikapoz4 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry, ja również dostałam taką wiadomość na allegro lokalnie od Użytkownika o nicku mpjaro. Załączam screen z rozmowy

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@VintagePearl bardzo dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zabezpieczyliśmy to konto.
Moderatorka