Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zwracał dwa produkty i pomylił się przy paczkomacie w związku z czym otrzymałem towar innego sprzedającego a on otrzymał mój. Kupujący poprosił abym na jego koszt wysłał towar do tego drugiego sprzedawcy i odwrotnie. Natomiast nie chce zwracać pieniędzy dopóki nie otrzymam mojego towaru, a co za tym idzie automatycznie poleca mi punkty w jakości sprzedazy. Co moge zrobić w tej sytuacji ?
@N4sportowo podaj numer zamówienia, jakie powinno być zwrócone. Zweryfikuje wtedy tę sprawę z odpowiednim zespołem.
eb2cb570-6b56-11ef-ac2a-233d43fbc832 o to numer zamówienia
@N4sportowo w tej sytuacji skontaktuj się z kupującym i wyjaśnij sprawę. Nie powinno być problemu z opóźnionym zwrotem pieniędzy. Jeśli będziesz miał jakiś problem z jakością sprzedaży, skontaktuj się z nami przez formularz.
Z kupującym mam już dogadane nawet odeslałem paczke która omyłkowo trafiła do mnie, chodziło mi właśnie o jakość sprzedaży. Dziękuje za odpowiedź
Dogadaj się z kupującym a później proś Allegro o wyłączenie z jakości.