anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Otrzymałem Źle Nadany Zwrot

MAMY ROZWIĄZANIE!
WTMDobrowolski
#9 Pomysłodawca#

Klient zwracał dwa produkty i pomylił się przy paczkomacie w związku z czym otrzymałem towar innego sprzedającego a on otrzymał mój. Kupujący poprosił abym na jego koszt wysłał towar do tego drugiego sprzedawcy i odwrotnie. Natomiast nie chce zwracać pieniędzy dopóki nie otrzymam mojego towaru, a co za tym idzie automatycznie poleca mi punkty w jakości sprzedazy. Co moge zrobić w tej sytuacji ? 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@WTMDobrowolski podaj numer zamówienia, jakie powinno być zwrócone. Zweryfikuje wtedy tę sprawę z odpowiednim zespołem. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
WTMDobrowolski
#9 Pomysłodawca#

eb2cb570-6b56-11ef-ac2a-233d43fbc832 o to numer zamówienia 

oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@WTMDobrowolski w tej sytuacji skontaktuj się z kupującym i wyjaśnij sprawę. Nie powinno być problemu z opóźnionym zwrotem pieniędzy. Jeśli będziesz miał jakiś problem z jakością sprzedaży, skontaktuj się z nami przez formularz

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
WTMDobrowolski
#9 Pomysłodawca#

Z kupującym mam już dogadane nawet odeslałem paczke która omyłkowo trafiła do mnie, chodziło mi właśnie o jakość sprzedaży. Dziękuje za odpowiedź

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Dogadaj się z kupującym a później proś Allegro o wyłączenie z jakości.

oznacz moderatorów