anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

otrzymywanie pieniędzy za towar

Client:102752173
#8 Zapaleniec#

Dwukrotnie przeszedłem kontrolę bankową (1,01 zł), zapłaciłem prowizję za obsługę sprzedaży...brak pieniędzy, brak informacji z Allegro!!!!!!!!

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:102752173 Czy rozpocząłeś weryfikację swojego konta do wypłat w PayU? W tym artykule znajdziesz informacje jak to zrobić krok po kroku.

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:102752173
#8 Zapaleniec#

1) wskazał konto, wskazał dane, wskazał termin 2) opłacił już usługi Allegro 3) dwukrotnie przesłał 1,01 zł na konto Allegro. Pieniądze zostały zwrócone. 4) Widzę, że masz moje pieniądze. Ale nie ma odpowiedzi z Allegro!!! Co dalej??????? Kupujący paragon za towar jest zdenerwowany! Kupujący może wziąć swoje pieniądze, a następnie potrzebuję zwrotu pieniędzy!!! Rozwiąż moje pytanie!!!!

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:102752173 Dostałam już informacje, że wysłałeś 2 przelewy weryfikacyjne do Przelewy24, natomiast Twoje środki znajdują się na saldzie PayU. Dlatego wykonaj proszę przelew weryfikacyjny do PayU - dane wygenerujesz z poziomu przeglądarki w zakładce Ustawienia wypłat: https://allegro.pl/myaccount/newpayments_payout.php?source=system. Gdy przewiniesz stronę w dół, znajdziesz tam opcję "przejdź do banku" w części poświęconej PayU.

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:102752173
#8 Zapaleniec#

W opcję "przejdź do banku" w części poświęconej PayU nie generuje konta bankowego! Wysłałem Ci już 2 razy pieniądze, czy to na złe konto?

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:102752173 Na Allegro mamy dwóch operatorów płatności: PayU i Przelewy24. Przelew zlecasz do operatora Przelewy24, a powinieneś do operatora PayU, ponieważ tam znajdują się Twoje środki do wypłaty. 

Żeby zlecić przelew kliknij przycisk "przejdź do banku": 

Zrzut ekranu 2023-03-7 o 16.44.04.png

Jeśli nie otwiera Ci się strona z możliwością zlecenia przelewu, to spróbuj aktywować wypłaty w innej przeglądarce. 

oznacz moderatorów

Client:102752173
#8 Zapaleniec#

Screenshot_20230307-164728.png

oznacz moderatorów

Client:102752173
#8 Zapaleniec#

Screenshot_20230307-164820.png

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:102752173 Jeśli zleciłeś przelew, to poczekaj na weryfikację konta. Operator zweryfikuje przelew w ciągu 3 dni roboczych. 

oznacz moderatorów

Client:102752173
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry......Jeśli mój problem nie zostanie dziś rozwiązany, zażądam zwrotu pieniędzy zapłaconych za Twoje usługi. Kupujący też jest zdenerwowany!!!

oznacz moderatorów

Client:102752173
#8 Zapaleniec#

jeśli mój problem nie zostanie dziś rozwiązany, zażądam zwrotu pieniędzy zapłaconych za Twoje usługi. Kupujący też jest zdenerwowany

oznacz moderatorów

Client:102752173
#8 Zapaleniec#

w Przelewy24 generuje wpłatę do banku, a w PaiU paragon wystawia ktoś ze SWIFTom....

oznacz moderatorów

Client:102752173
#8 Zapaleniec#

TAK!!!!!!!!!!!!!!!!

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:102752173 Poproszę Cię o cierpliwość, wyjaśniam status weryfikacji Twojego konta. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@_HolaOla_  Z całym szacunkiem dla twojego zaangażowania, ale to chyba nie tak powinno wyglądać. To nie moderatorki przeprowadzają weryfikację więc nie powinny chyba interweniować.

Moim zdaniem są pewne niedopatrzenia systemowe. Na przykład: jeżeli coś kupię to co chwila dostaję mail:  Już zapłacono - już paczka w przygotowaniu - już wysłano, śledź paczkę.

Więc co stoi na przeszkodzie żeby w trakcie weryfikacji wysłać klientowi powiadomienie: dziekujemy za wpłatę 1,01 - weryfikacja rozpoczęta,  a potem: gratuluję  weryfikacja pomyślnie zakończona.  Albo:  niestety weryfikacja odrzucona - niezgodność danych.

Naprawdę nie potrafią wasi zarządzający tak prostej sprawy rozwiązać?

oznacz moderatorów

Client:102752173
#8 Zapaleniec#

...???, co dokładnie nie pasuje?

oznacz moderatorów