Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Wystawilem telefon na allegro w kategorii uszkodzone - ma ponad 3 lata, pekniety ekran
Na czas wystawienia telefonu wszystko mi w nim dzialalo poprawnie - widac to na zdjeciach - ale z racji pekniecia ekranu wolalem sie zabezpieczyc - dajac opis "USZKODZONY"
Kupujacy po 6h nagle stawierdza ze w telefonie nie dziala przycisk home (Iphone se2020)
Nagle kupujacy domaga sie zwrotu? to normalne ?
Oczywiście że normalne a czego się spodziewaleś na przyszlośc trza dopisać w aukcji że wyłączasz rekojmię a teraz masz 14dni na rozpatrzenie reklamacji
Jestem osoba prywatna. Napisalem sprzedajacemu ze odrzucam reklamacje
No to zaraz bedziesz miał wniosek do ap i obciążenie z allegro za ap za szybko trza było chociaż działania pozorowane zrobić
ap?
Allegro protect
a co chroni sprzedajacego?
Nic, trza było zeby ci na reklamację odesłał i wtedy odrzucić albo w ofercie wszystkie wady wypisać lub wyłączyć rękojmie, cyt napisac sprzedaje jako uszkodzony wyłączam rękojmie
Nie widziałeś nawet zdjęć telefonu a odrzuciłeś więc allegro za 14dni rozjedzie cię walcem gość założy dyskusję i po 14dniach złoży wniosek do ap
Jako osoba prywatna nie prowadząca działalność gospodarczej nie masz obowiązku przyjmować zwrotów. Musisz jednak rozpatrzyć reklamację (zwrot w ciągu 14 dni, a reklamacja to zupełnie co innego).
Co do usterki, to kupujący nie może reklamować wady o o której wiedział w momencie zakupu. Jak nie poinformowałeś o tej usterce i nie wykluczyłeś rękojmi, to niestety musisz rozpatrzyć ewentualne reklamację. Sprzedając towar uszkodzony niestety trzeba robić tak opis aby nie był ani zbyt ogólny, ani zbyt precyzyjny.
Jednakże czy klient składa reklamację czy chce zwrócić towar? W przypadku reklamacji to sprzedawca decyduje jak ją rozwiąże.