anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

uszkodzony telefon

MB_W124
#7 Wielbiciel#

Witam

Wystawilem telefon na allegro w kategorii uszkodzone - ma ponad 3 lata, pekniety ekran

Na czas wystawienia telefonu wszystko mi w nim dzialalo poprawnie - widac to na zdjeciach - ale z racji pekniecia ekranu wolalem sie zabezpieczyc - dajac opis "USZKODZONY"

Kupujacy po 6h nagle stawierdza ze w telefonie nie dziala przycisk home (Iphone se2020)

Nagle kupujacy domaga sie zwrotu? to normalne ?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

az1rael
#21 Demiurg#

Oczywiście że normalne a czego się spodziewaleś na przyszlośc trza dopisać w aukcji że wyłączasz rekojmię a teraz masz 14dni na rozpatrzenie reklamacji 

oznacz moderatorów

MB_W124
#7 Wielbiciel#

Jestem osoba prywatna. Napisalem sprzedajacemu ze odrzucam reklamacje

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

No to zaraz bedziesz miał wniosek do ap i obciążenie z allegro za ap za szybko trza było chociaż działania pozorowane zrobić

oznacz moderatorów

MB_W124
#7 Wielbiciel#

ap?

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Allegro protect 

oznacz moderatorów

MB_W124
#7 Wielbiciel#

a co chroni sprzedajacego?

 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Nic, trza było zeby ci na reklamację odesłał i wtedy odrzucić albo w ofercie wszystkie wady wypisać lub wyłączyć rękojmie, cyt napisac sprzedaje jako uszkodzony wyłączam rękojmie 

Nie widziałeś nawet zdjęć telefonu a odrzuciłeś więc allegro za 14dni rozjedzie cię walcem gość założy dyskusję i po 14dniach złoży wniosek do ap

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

Jako osoba prywatna nie prowadząca działalność gospodarczej nie masz obowiązku przyjmować zwrotów. Musisz jednak rozpatrzyć reklamację (zwrot w ciągu 14 dni, a reklamacja to zupełnie co innego).

Co do usterki, to kupujący nie może reklamować wady o o której wiedział w momencie zakupu. Jak nie poinformowałeś o tej usterce i nie wykluczyłeś rękojmi, to niestety musisz rozpatrzyć ewentualne reklamację. Sprzedając towar uszkodzony niestety trzeba robić tak opis aby nie był ani zbyt ogólny, ani zbyt precyzyjny.

Jednakże czy klient składa reklamację czy chce zwrócić towar? W przypadku reklamacji to sprzedawca decyduje jak ją rozwiąże.

oznacz moderatorów