Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W jednej z transakcji od jakiegoś czasu widzę "płatność anulowana". Czy to oznacza, że klient zrezygnował z zakupu? Co powinniśmy zrobić z takim zamówieniem? Kontaktować się z klientem, czekać aż sam ponowi płatność czy zwracać się do Allegro o załatwienie tej kwestii? Ile ma czasu na rozwiązanie tego problemu?
Dopiero rozpoczynam przygodę z Allegro i pierwszy raz mam taką sytuację. Będę wdzięczna za podpowiedź.
Płatność mógł anulować kupujący, ale mógł ją też anulować pracownik PayU. Jeśli kupujący nie ponowi płatności i pieniądze nie dotrą, po 7 dniach wystąp o zwrot prowizji.
Zasadniczo, samo anulowanie płatności nie oznacza odstąpienia od umowy.
Witam. Mam taką samą sytuację. Czy muszę czekać 7 dni jeżeli kupujący zrezygnował z płatności? Zależy mi na czasie, by sprzedać produkt przed świętami
@ASTA07
Sprzedawca ma możliwość zastrzec w ofercie termin płatności po upływie którego może wyznaczyć Kupującemu termin dodatkowy po bezskutecznym upływie którego Sprzedawca ma prawo od umowy odstąpić.
Jeżeli w ofercie nie został zastrzeżony przez Sprzedawcę inny termin płatności to obowiązuje ten z Regulaminu Allegro: 7 dni (o ile to "Kup teraz" na Allegro, a nie na AL)
Oferta była na AL przez kup teraz. Skontaktowałem się z kupującym i jutro ma dokończyć transakcję. Temat Zamknięty. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź
Allegro lokalnie. Też tak mam, płatność anulowana, aukcja mi znikła, napisałem do kupującego to łaskawie odpisał że się pomylił. Czy kupujący może tak bezkarnie się bawić w anulowanie zapłaty a sprzedający ma przez to wyłączoną aukcję na 7 dni ?
Może.