anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność ma status "rozpoczęta", co teraz? Ile czasu na opłacenie ma kupujący?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:75934225
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry mam pytanie ponieważ jestem świeżym sprzedawcą, kupujący rozpoczął płatność tydzień temu i zamówienie nie jest opłacone. Co mam zrobić bo Allegro pobrało mi prowizję za sprzedaż.

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
kostas11
#21 Demiurg#

@Client:75934225 a gdzie sprzedałeś allegro czy allegro lokalnie, kup teraz czy licytacja ???

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Client:75934225
#1 Nowicjusz#

Allegro kup teraz

 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Client:75934225 tu ma 7 dni na zapłatę potem możesz anulować zamówienie i wystąpić o zwrot prowizji 🙂  Tylko napisz do kupującego że umowa wygasła i wypowiadasz bo i tak będzie mógł opłacić a jak masz jeden produkt to będzie problem  😞

Poczytaj 

https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/problemy-transakcyjne/co-zrobic-gdy-kupujacy-nie-finalizu...

________
Κώστας
oznacz moderatorów