anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność przy odbiorze i brak odbioru paczki przez klienta

MAMY ROZWIĄZANIE!
Foxfer_X
#8 Zapaleniec#

Klient zamówił produkt z płatnością przy odbiorze i nie odebrał paczki; paczka wróciła do sprzedającego. Czy w takiej sytuacji sprzedający może domagać się zwrotu kosztów prowizji od allegro i zwrotu kosztów za przesyłkę od inpostu? Z góry dziękuję za odpowiedź

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
LEW433
#21 Demiurg#

A gdzie ten zakup na AL? możesz się domagać.

oznacz moderatorów
Foxfer_X
#8 Zapaleniec#

tak na allegro, jak można skontaktować się z allegro przez stronę/maila?

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
_Likos_
#21 Demiurg#

@Foxfer_X 

1) "Czy w takiej sytuacji sprzedający może domagać się zwrotu kosztów prowizji od allegro" - tak allegro z reguły przyznaje w takiej sytaucji rabaty transakcyjne. 

2) "i zwrotu kosztów za przesyłkę od inpostu?" - NIE  inpost wykonał swoją usługe którą u nich zamówiłeś. Nie ma powodu aby mieli zwracać środki. Zwrotu kosztów przesyłki możesz domagac sie od kupującegoo. Z doświadczenia wiem że szkoda na to czasu i nerwów . My w takich przypadkach po prostu dodajemy kupujacego do listy niektywnych kupujących z odpowiednią adnotazją o wygenerowanych  kosztach. Jełsi po jakimś czasie kupujący chce coś u nas kupić wysyłamy informacje że musi uregulowac zaległe koszty przesyłki.

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@Foxfer_X prowizji tak > za przesyłkę od Inpostu nie > usługę wykonali, przesyłkę dostarczyli, nie oddadzą ci kasy > a jak to nie był Smart to jeszcze zapłacisz za przesyłkę zwrotną

Lef jak zwykle pisze byle co, aby zaliczyć następny wpis do statystyk

oznacz moderatorów