Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zamówił produkt z płatnością przy odbiorze i nie odebrał paczki; paczka wróciła do sprzedającego. Czy w takiej sytuacji sprzedający może domagać się zwrotu kosztów prowizji od allegro i zwrotu kosztów za przesyłkę od inpostu? Z góry dziękuję za odpowiedź
A gdzie ten zakup na AL? możesz się domagać.
tak na allegro, jak można skontaktować się z allegro przez stronę/maila?
1) "Czy w takiej sytuacji sprzedający może domagać się zwrotu kosztów prowizji od allegro" - tak allegro z reguły przyznaje w takiej sytaucji rabaty transakcyjne.
2) "i zwrotu kosztów za przesyłkę od inpostu?" - NIE inpost wykonał swoją usługe którą u nich zamówiłeś. Nie ma powodu aby mieli zwracać środki. Zwrotu kosztów przesyłki możesz domagac sie od kupującegoo. Z doświadczenia wiem że szkoda na to czasu i nerwów . My w takich przypadkach po prostu dodajemy kupujacego do listy niektywnych kupujących z odpowiednią adnotazją o wygenerowanych kosztach. Jełsi po jakimś czasie kupujący chce coś u nas kupić wysyłamy informacje że musi uregulowac zaległe koszty przesyłki.
@Foxfer_X prowizji tak > za przesyłkę od Inpostu nie > usługę wykonali, przesyłkę dostarczyli, nie oddadzą ci kasy > a jak to nie był Smart to jeszcze zapłacisz za przesyłkę zwrotną
Lef jak zwykle pisze byle co, aby zaliczyć następny wpis do statystyk