anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

PŁATNOŚĆ ROZPOCZĘTA - klient nie może opłacić zamówienia

akcesoriasat
#7 Wielbiciel#

Mam status płatności - płatność rozpoczęta. Po kontakcie z kupującym mam od niego inf. że nie może dokonać zapłaty za towar, gdyż wyskakuje mu komunikat, że:  " Płatność nieudana. Sprzedawca zablokowany. Znajdź innego sprzedającego".

Początkiem czerwca miałem 1 taki przypadek, zgłoszone do Allegro, Allegro twierdzi że nie mam żadnej blokady, wszystko jest ok. Teraz mam 4 takie zamówienia...

Nie wiem co mam zrobić, bo Allegro umywa ręce

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@akcesoriasat Podaj mi proszę numer zamówienia lub oferty, w której klient próbuje zrobić zakupy 

oznacz moderatorów

akcesoriasat
#7 Wielbiciel#

2d58e380-3a8b-11ef-bb40-11a7eb1a20ba

d5e298f0-3957-11ef-84ac-bd34b9fb54b9

b5466710-3958-11ef-813a-75ac1bd03e7d

e2514710-3a8a-11ef-afb6-07b2dd1633aa

Kupujący u innego sprzedającego dokonał zakupu od razu, bez żadnego problemu...

oznacz moderatorów

brakestop
#16 Inspirator#

U mnie również dwa przypadki. Nic pilnego, więc ponowią zakupy za kilka dni.

nr: 15141379208

i nr: 15408322000 ale tu anulował bo nie potrafił dokończyć płatności.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@brakestop Czy również pojawia się komunikat "Płatność nieudana. Sprzedawca zablokowany. Znajdź innego sprzedającego"?

oznacz moderatorów

akcesoriasat
#7 Wielbiciel#

Czy coś wiadomo?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@akcesoriasat Po naszej stronie nie ma żadnej blokady, ale z logów wynika, że blokadę masz nałożoną u operatora PayU. Niestety nie wiemy z jakiego powodu. Skontaktowaliśmy się z operatorem i czekamy na więcej informacji. 

oznacz moderatorów

akcesoriasat
#7 Wielbiciel#

"z logów wynika, że blokadę masz nałożoną u operatora PayU" - dla mnie już jest to istotna informacja, bo do tej pory przy każdej próbie kontaktu dostawałem inf. zwrotną, że wszystko jest u mnie ok, że problem jest u kupujących...

Czekam na inf. zwrotne

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@akcesoriasat Jest to błąd techniczny po stronie PayU związany z nieprzejściem ponownej weryfikacji w zeszłym roku. Jesteśmy w stałym kontakcie z operatorem płatności i będziemy Cię o wszystkim informować w korespondencji 43292360 

oznacz moderatorów