Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka rozpoczęła transakcje, jest status " transakcja rozpoczęta. Kiedy do niej dzwoni na jeden numer , to mówi że to nie ona. Kiedy dzwonię na drugi numer do wysyłki nikt nie odbiera. Trwa już to kilka dni . Po jaim czasie mogę anulować sprzedaż ?
@centerserwis Kupujący ma na wpłatę 7 dni.
centerserwis niby 7 dni ,ale miałem niejednokrotnie przypadki ,że pacjenci budzili się po 2 nawet 3 miesiśącach
A w przypadku gdy klient anulował płatność (status: płatność anulowana), ale nie anulował zamówienia więc cały czas ma status NOWE, też wypada odczekać 7 dni? Pytam bo to akurat ostatnia sztuka i chciałbym towar sprzedać przed końcem roku.
@Lemon_Box Kontaktowałeś się z kupującym w tej sprawie?
Lemon_Box tak , trzeba zaczekać , aż system automatycznie anuluje transakcję , otrzymasz na maila stosowne powiadomienie .Przyjdzie wiadomość o anulowaniu i zwrocie prowizji wtedy wystawiaj śmiało , a wcześniej tylko na swoje ryzyko .
Jeśli to były aukcje kup teraz zostaną anulowane po 7 dniach i możesz wystawić ponownie,jeśli licytacja to niestety 30 dni.
Chyba, że były to aukcje kup teraz i klient wybrał "płacę przekazem pocztowym" to wtedy 14 dni do anulowania automatycznego.
Dla pocieszenia dodam, że mamy takich transakcji nieopłaconych i nie anulowanych automatycznie na ponad 8 000 zł (a sprzedajmy drobnicę po 1-3 zł) i tak sobie siedzimy i patrzymy na te towary bo ci klienci nigdy nie zapłacą, ale nie wystawiamy ich ponownie na sprzedaż bo czekamy na automatyczne anulowanie.
@mdrogeria teraz po anulowaniu automatycznym nie ma możliwości opłacenia poprzez PayU - wiem to od moich klientów, takich stałych Gapciów co zapomnieli o wpłacie, możne ci tylko wpłacić na konto i nie może już wystawić komentarza, nie nabruździ Ci na Allegro że zapłacił a nie dostał towaru. To chyba jedyny plus w ciągu ostatnich 10-ciu lat dla sprzedających, jaki pamiętam.